12 ian. 2009

"yes man" - luati cainele de'acolo!*

sambata seara, film & drinks vedemnoiunde (opium si control). filmul, clar, Yes Man (chiar daca nu's fan carrey) pen'ca'mi placuse ideea si pentru ca ma ducea amuzata cu gandul la un no man.
procinema, nu plaza, sun, suna ocupat. incerc sa rezerv online, imi dau doua locuri nefericit plasate, renunt, apoi imi vine ideea salvatoare si rezerv trei locuri - bune! domnul no man a zis, desigur, nu, dar "vocea roscata" dintr'o fereastra de messenger se decide ca vine la film, asa ca e taman bine.

dupa ce'am stat la coada la bilete, dupa ce'am stat la coada la floricele am intrat in sala cu vreo 15 minute intarziere, exact la timp ca sa cantam "vin sarbatorile" - reclama la coca cola si sa ne prostim ca soricelul care renunta sa cafteasca pisica: (cu voce pitigaiata) vine craciunul!

yes man e un film despre un jim carey care se stramba mai putin decat eram obisnuita si zice - intr'o prima faza - nu la orice. petreceri, creditele pe care ar trebui sa le acorde ca ofiter de credite ce se afla, mailuri spam, vecina cu par alb care vrea sa i'o traga in mod evident. in schimb isi inchiriaza filme si suspina dupa fosta care l'a parasit cu trei ani in urma.

rateaza promovarea, rateaza o incredibila partida de sex oral, rateaza cam tot ce ar putea fi interesant, amuzant, incitatant - pe scurt isi cam rateaza viata. pana cand isi intalneste un vechi amic, un yes man si incepe sa nu mai rateze nimic.

un film super haios, una din comediile alea la care chiar razi nu doar zambesti sau, si mai rau, te enervezi de stupiditatea scenariului, jocului, regiei. nu va spun mai mult decat sa mergeti sa vedeti filmul - face toti banii.

in plus, la o adica, yes man poate sa faca mai mult decat sa provoace hohote de ras. poate sa te si puna pe ganduri. si, eventual, chiar sa te faca sa spui da ceva mai des.

* replica cea mai cinic-haioasa din film

11 comentarii:

hadean spunea...

m-ai convins :-)

miki spunea...

yes, madam! s-a marcat. am murit de ras si noi si restul salii. dar mai ales fetele alea din dreapta mea care erau mare fane carey si care tot spuneau ca a imbatranit, ca s-a ingrasat dar per total ca e la fel de minunat cum era si cand s-au indragostit de el.

si mi-a placut rrraaaau!!
si am constatat ca nici chiar eu nu spun suficient da, desi eu spun mutl da, dar pana la urma ai vazut ca nu e bine sa spui da chiar la orice deci sunt exact cum trebuie. acum ma duc sa ma pup singura :D

ruxa spunea...

adi, sa faci cronica, s't curioasa daca'ti place si tie

miki, pentru o persoana defuncta pe motiv de ras pari totusi destul de serioasa. si eu zic c'a imbatranit si eu nici macar nu's fana, da' la fel o sa pateasca si keanu si alti baieti frumusei ai micului si marelui ecran si, de ce sa nu zic, pana la urma si eu o sa patesc la fel..
ca d'aia am ajuns sa ma rog de good hair days :)
eu nu'mi dau seama ce zic mai des, da' sau ba, o sa contorizez si'ti zic :)

miki spunea...

esti bulversa(n)ta. eu ma duc sa bag niste ciocolata. m-a intrebat daca vreau sa o mananc. si ce am invatat noi de la jim carey? :D

ruxa spunea...

ciocolata te'a intrebat daca nu vrei s'o manaci? e, cum ai putea s'o refuzi? nu poti! numa' eu pot sa refuz ciocolata :)

miki spunea...

o chestie de vointa. te apreciez si te incurajez sa tot asa! ce mai face iaurtul verde din frigider?

ruxa spunea...

bre, ai inteles gresit! iaurtu nu ie verde - asta ar mai lipsi! - cutia e verde!
da' nu mai e, nu mai aveau azi la angst. probabil ca s'au decis mai multi acuma sa profite de criza si sa dieteasca

miki spunea...

ei na, ca sa vezi! de parca atunci cand spun ilinca e satena pot fi acuzata ca am inteles gresit pentru ca nu am spus ca ilinca are parul saten! am inteles perfect, dom'le! am scurtat si eu drumul...

maine or sa aiba. nu e ca si cum ar fi iaurtul meu cu bilute de ciocolata...

ruxa spunea...

nici d'ala cu bilute n'aveau, ca m'am uitat, curioasa. nu stiam ce'i aia iaurt cu bilute. nici acuma nu stiu ca n'aveau
dar in schimb - uitasem sa'tzi zic! - m'am interesat despre pretul merdenelelor si pot sa te informez ca bursa de la gara le coteaza intre 1,2 si 1,5 lei. calde!

miki spunea...

mhooaa.. ti-am zis eu ca aia din baneasa sunt niste ordinari!

si sa nu mai cauti iaurt din ala cu bilute pana nu treci de atapa iaurt verde in frigider. ma rog, cu ambalaj verde, na. ca bilutele creaza dependenta :D

Sahara Penguin spunea...

Hm... I must see it...