19 ian. 2009

leapsa

cu ceva timp in urma am primit o leapsa legata de motivele pentru care mi'am facut blog. raspund cu alta leapsa. si dupa aia poate mai fac si alte precizari.

1. Ce iti place sa faci atat de mult, incat ai plati pentru asta?
(... era sa zic io acuma ce!)
imi place sa fiu onesta si uneori platesc pentru asta.

2. Daca ai afla astazi ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face incepand de maine?
asta. as incerca sa uit. as face un copil, as planta un copac. stiti voi, kestiile obisnuite. si mi'as vedea de viata. nu cred ca as schimba ceva. de altfel, intre timp poate ma calca vreo masina sau cad de la balcon cand spal geamurile

3. Daca ai castiga un milion de euro neimpozabil, ai continua sa faci ce faci acum?
adica daca as mai scrie pe blog? sigur ca da.

4. Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie pe prima pagina despre tine, in cel mai important ziar din tara? Care ar fi titlul articolului?
n'ar putea sa scrie despre mine, ca as lucra acolo. sau ar fi ziarul meu :))

5. Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerara?
she was fun.
de altfel, exista instructiuni in privinta asta. adica ceremonia cu pricina e musai sa fie un party. n'as vrea sa planga, as prefera sa se bucure ca m'au cunoscut.

6. Dar pe piatra ta funerara ce vrei sa scrie despre tine?
e, asta'i culmea! sa fie fara poze, ca nu's fotogenica. oricum probabil ca n'or sa mai fie pietre funerare ci un fel de touch screenuri. sa fie asa... flashback-uri. footage.

7. Cand erai mica ce le raspundeai celor mari la intrebarea: Tu ce vrei sa te faci cand vei fi mare?
cred ca am mai zis asta pe undeva. vroiam sa fiu fericita, am crezut ca e o meserie. si dupa aia gunoier, ca'mi placeau manusile si zgomotele, mi se parea o meserie palpitanta. si dupa aia, ca toti copiii, medic. doar ca pe mine m'a tinut ceva mai mult. nu suficient.

8. Ce ai face daca ai sti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, ca este imposibil sa esuezi?
nu stiu. e ca la pestisorul de aur, de trei ori nu esuezi? sau e for good?

9. Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine?
nici pe mine nu ma lasa mama singura la discoteca la 15 ani :D

10. Daca ai putea acum sa te proiectezi in viitor, in ultima zi a vietii tale si sa iti iei un interviu, care sunt trei intrebari pe care ti le-ai adresa?
(incerc sa nu fie intrebarile clasice gen ai regrete, cum a fost viata ta samd)
ai gasit poncho-ul cu ursuleti? chiar ai avut vreodata celulita? de ce ai ales sa te vaccinezi impotriva nemuririi?

de ce mi'am facut blog? pentru ca'mi place sa spun povesti si sa citesc povesti, pentru ca sper ca nu suntem alienati inca si mai putem comunica intre noi, asa, de la om la om. pentru ca'mi place sa cunosc oameni faini.
leapsa pleaca la pisicot. si la cine'o mai vrea.

chiar! mai tineti minte cand jucam leapsa? ce mi'ar placea sa mai am cu cine sa ma joc jocurile copilariei!

update: poate ca am voie sa fac mai multe acum. de fapt, sigur am voie. dar cumva bucuria aia de a ma juca s'a risipit, e altfel de joaca acum, genul ai intrat in hora, trebuie (!) sa te joci. si nici macar mie nu'mi place mereu
intr'o zi o sa va provoc sa iesim la joaca!

5 comentarii:

Rareș spunea...

Și totuși, permite-mi: frumos.

ruxa spunea...

totusi frumos si permite'mi

Pisicot spunea...

Da ce-ai cu mine?
:))

ruxa spunea...

te'am vzt mai romantica. si'apoi intrebarile's in regula, zau

Pisicot spunea...

Biiiineeee