30 ian. 2009

suntem mai multe

... si, de obicei, reactionam diferit. astfel, in timp ce una vrea sa stea linistita acasa, cealalta are chef sa iasa si sa danseze. una vrea sa poarte alb, cealalta negru, si, daca situatia nu e destul de clara, uneori apare o a treia care are chef de culori. una vrea la mare, cealalta vrea la munte. una intoarce obrazul, cealalta intoarce palma. una e sentimentala, cealalta e cinica si ironica. uneia ii place noaptea, celeilalte ii plac diminetile clare, cand e liniste.
una'si poarta parul ondulat, natural, cealalta se chinuie sa'l intinda. inutil sa spun, una se fardeaza, cealalta nu.
una se uita inainte, cealalta se uita in urma.

nu stiu aproape niciodata dinainte care sunt, nu exista reguli. sau prea putine. dar e cu atat mai palpitant.
iar cand e consens nimic nu le sta in cale. cand sunt lasate armele, e noapte si asculta muzica, povestile, soaptele si apoi se ascund in visele oamenilor de bine...
mai ales cand ploua.


va urma (sau poate nu)

17 comentarii:

Mircea Popescu spunea...

Hei, gata cu zarva! In sir adunarea! Care-i prima? :)))

Sid spunea...

Personalitate multipla, ai ?

Told you you're nuts :P

hadean spunea...

care merge prima la baie dimineaţa? :-)

ruxa spunea...

xxl, acest lucru nu s'a stabilit

sid, bine ca esti tu normal, draga, lumea e teribil de echilibrata in felul asta :p

adi, merg impreuna :)

miki spunea...

vaaaaaaaaaai, cat de tare e pozaaaa!! deci si eu as fi doua in locul vostru, la cat de simpatice sunteti fiecare in parte! :)

da' vreau si eu poza din aia!!!

Pisicot spunea...

Dacă voi sunteţi două noi ce să mai spunem? :)

ruxa spunea...

miki, hihi, tu chiar esti doua acuma, daca ma gandesc nitel. se zice ca fetele seamana cu tatii, nu cu mamele asa ca poate nu semanati asa tare ca noi, da' doua intr'una sunteti, asta e clar :)

poza (pozele, sunt 5) a fost facuta pentru un proiect acum niste ani, un interviu in onglinda, ziarist cu piarist. de altfel, cel mai greu interviu pe care l'am fact, ever

pisicoti, suntem mai multe, cred, celelalte se ascund
da' voi cati sunteti, ca doar esti in zodia gemenilor nu in zodia tripletilor :)

Pisicot spunea...

Păi da, tocmai. Deci nu am ce face :)
Offff

miki spunea...

deci piaristu' plictisea pe ziarist? ca sa vad daca am priceput mesajul. greu, greu, da' a meritat.

pisicot, esti gemeni? uuhhh, pregateste-ma te rog pentru ce ma asteapta.

...sau poate ar trebui sa o intreb pe mama ta, hmmm...

ruxa spunea...

da' voi de ce n'aveti somn, ha?
pisicoti, uneori e controlabil. si cand nu e, go with the flow. si'asa n'ai ce al'ceva sa faci :)

miki, nu, era invers, cred :)))
am pozat in atatea ipostaze ca oricum eram amandoua destul de plictisite :)

miki spunea...

eu m-am intors de nu stiu unde si am zis sa rezolv problema cu blogurile rapid :))

dar n-are logica!! piaristul este intotdeauna ala care vorbeste cu mai multa emfaza decat jurnalistul! si jurnalistul ala plictisit. pristul nu ar avea de ce sa fie plictisit la jurnalist. el n-are voie cu de-astea. chiar daca are mereu dreptate.. :))

da' tu ce, n-ai somn?! :D

ruxa spunea...

miki, daca citesti interviul se "pupa" cumva atitudinile. piarul nu era plictisit, doar ca stia, desigur, dinainte ce intrebari urmau sa'i fie adresate, ca doar piarul era si ziarist.

cum adica de nu stiu unde, esti amnezica? abia te'ai intors si ai uitat? :))
si n'am somn pentru ca l'a mancat sony, cre ca. il caut de cateva nopti, nu e nicaieri. nicaieri.

miki spunea...

ei, ba sigur ca stiu de unde, dar nu vroiam sa sune ca si cum m-as justifica. altfel, eu nu vreau sa stiu cum e cu criza de somn fara sa ai nimic altceva de facut. never did, never will. sper. ceea ce imi aduce aminte ca la 9 dimineata vine ala sa imi monteze obiectele sanitare. aoleo! ma duc sa sforai! ...ceea ce va dorim si dumneavoastra!:)

Pisicot spunea...

Miki, vei avea o fetiţă în Gemeni? Ufff, grea misiune. Nu de alta, dar nu găseşti două la fel. Deci nu te pot ajuta. Dar e de bine, crede-mă. Ţinem pumnii :)

nelu spunea...

toti suntem mai mulţi. toţi ai mei au un punct comun. mă iubesc pe mine de nu mai pot şi până la urmă se pun de acord :))

miki spunea...

da, asa se pare. e exact la mijlocul perioade, deci va trebui sa se nasca muuult mai devreme sau muuult mai tarziu pentru a iesi alta zodie. pare sa isi fi luat o marja de eroare perfecta pentru a se asigura ca o sa fie gemeni :)

well... tot inainte! m-oi descurca eu cumva!

ruxa spunea...

miki, gemeni e foarte bine, zau. e ca si cum ai face 2 in 1 :)
si io nu sforai, daaaa? nici macar acuma, cand da din coate dependenta de olynth

nelu, si'uite'asa multamesti tu pe toata lumea :)