6 ian. 2009

de fapt, eu (sic!)

evenimente recente si mai putin recente m'au facut sa... ah! sa ma gandesc serios la o serie de aspecte (ah! din nou) serioase, desi nu'mi place sa fiu serioasa decat daca e musai si numai in timpul orelor de program, al'fel cred ca viata ar trebui sa fie fun & pleasure, cu toate ca, stiu, totul e imoral, e ilegal sau ingrasa - motiv pentru care am inceput - ah! - dieta, dieta crunta, al'fel nu stiu sa iau decizii d'astea, pen'ca ca e alba sau neagra, nu se (mai) poate al'fel, am obosit cu prea mult gri in ultima vreme, si poate vi se pare ca n'are punct postul asta, asa e, n'are, dar pentru ca simt c'am tacut atata timp, si parca nu mi'am fost eu, desi am avut mai mult timp de mine am reusit sa ma ignor cu gratie, si sa fiu atat de neserioasa pentru ca simteam teribil nevoia sa evit "what if", ca'n matematica, sau poate ca'n viata, prea multe whatifuri d'astea, si de mult n'am mai zis cu atata sete si draci si veselie:

la dracu'! i'm getting away with it all messed up! that's the living!


6 comentarii:

Anonim spunea...

n(what if?)= wtf!

La multi ani frumosi Ruxandra, Ilinca, Sony, familia!xxx

hadean spunea...

mi-am ţinut respiraţia cât am citit postarea ta:-), simţeam că aşa se cuvine:-))

Cindereye spunea...

Bine ca ai inceput dieta si nu altceva. Pentru o clipa am crezut ca vrei sa te lasi de alea ilegale, sau si mai rau de cele imorale :) Muli dintre noi (de exemplu eu) trebuie sa ne gandim serios la dieta dupa sarbatorile astea :)

La multi ani!

miki spunea...

moooaama, ce titlu de post inspirat! cum ri-a venit ideea? :D

deci apreciem tonusul cu care incepi anul. desi ti-a luat cateva zile sa te prinzi cam cum ar trebui sa mearga lucrurile. si acum bafta in demersul dureros al dietei crunte. pentru terapii psihologice, oferim consultanta gratuita.

ruxa spunea...

lumi, wtf, stiam eu ca te prinzi! :)
sarumana de urari, si la tine, cu familion, bucatarie si lili. am uitat pe careva?

adi, sper ca ai respirat adanc inainte. nu e chiar dintr'o respiratie, dar e un "pana aici". sau asa ceva

cindereye, pai e serios, zau ca e. d'aia si tin dieta crunta, ma calesc :)

miki, dada, e inspirat. deci nu mie mi'a venit ideea asta, mie mi'au venit altele
pai nu mi'a luat cateva zile, da' am vrut sa ma mai bucur un pic de vacanta. si'apoi nu poti sa tii dieta cand pleci pe coclauri prahovene, zau asa... doar daca vinul fiert e dietetic.. aaa, nu e, nu?

stroem spunea...

Vinul fiert e din struguri ...deci e dietetic ?! sau asa ceva ... am citit eu despre o dieta cu struguri ...