19 ian. 2009

all i have to do is dream

n'am mai visat de ceva vreme - o fi de la programul complet brambura de somn? - dar a meritat asa o pauza pentru un vis care mi'a binedispus dimineata ... and counting

eram intr'un club, in iasi, concert iris. al'fel, trupa ciudat aranjata, cu cristi in picioare si ceilalti trei cantand toti in jurul unei mese mici, inclusiv nelu - habar n'am unde'si tinea toata bateria! la un moment dat am iesit, nu mai stiu de ce, si am vazut cel mai incredibil de frumos peisaj. o strada pietruita care cobora scurt, spre o apa, era si un port micut (eu nu l'am vazut, dar stiu ca era acolo), asa, ca de agrement, nu industrial, c'o faleza frumoasa, cu apa teribil de albastra si care clipocea cumintica, parca radea, c'un tramvai mic, rosu, cu pomi tandri care imbratisau apa de langa case, cu nori si cu cea mai incredibila lumina care se tot schimba, ca'n setarile de la photoshop, din calda in rece, de seara, de zi, innorat, insorit...
lumina din tablourile lui monet.

superb, mai vreau!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Intr-adevar, Cristi Minculescu in picioare (pe propriile picioare) e o asezare ciudata.

ruxa spunea...

da' pe'ale cui picioare l'ai vzt tu pe cristi, exceptandu'le pe'ale sale? :)