9 ian. 2009

wishes dpt.

cu putin timp inainte de miezul noptii dintre ani (ma distreaza de mor sintagma "noaptea dintre ani", apropo) diana mea mi'a zis ca sa fiu atenta ce dorinta'mi pun, ca in 2009 clar se'mplineste. cu asa premise, am urmarit riguros momentul de schimbare a orei, zilei, lunii, anului. atat de riguros incat, in lipsa unui reper comun (toata lumea urla la multi ani de pe la fara cinci), am ratat cu gratie momentul x. intai pentru ca nu stiu exact cand a fost si dupa aia pentru ca, luata pe sus de efuziunile celor din jur, am uitat cu totul sa'mi pun zã uiş.

cand, in fine, mi'am amintit, am realizat ca nici macar nu stiam exact care'i a mai mare si mai mare dorinta, ca asa e! revelionul asta vine fix cand te'astepti mai putin! te ia prin surprindere, 3... 2... 1... daca n'ai fost pe faza, la anu' si la multi ani!

si totusi ce sa'mi doresc? bani? prea meschin! dragoste - ete na, doar n'o sa'l aduca pe fat frumos dorinta ratata in noaptea dintre ani! nici nu stie ce gusturi am! si la cat e de complicat aspectul probabil ca mi'ar lua tot anul asta ca sa ma decid ce si cum tre sa fie (si sa nu fie) fat frumos. deci nu, al'ceva!

365 best hair days - ei, da, asta ar putea fi o provocare pentru wishes dpt. manager. dar daca'i barbat treaba asta nu are cum sa i se pare demn de o dorinta de noaptea intre ani, nu are cum sa inteleaga, nu are cum!

intre timp s'a facut 9 ianuarie si cred sincer ca am ratat momentul anul asta. nu'mi ramane decat sa ma descurc fara artificii d'astea si speranta ca de ziua mea, cand suflu in lumanari, nu mai ratez momentul!
(despre pestisorul de aur nici nu poate fi vorba - toata lumea stie!)

20 de comentarii:

maria spunea...

eu as vrea o viata de best hair day

ruxa spunea...

pai e cu contract pe perioada determinata. il innoiesti anual... daca se implineste :)

dar inteleg ce zici!

maria spunea...

decat sa deplang parul, mai bine ma duc sa bantui orasul

ruxa spunea...

:))
cu grija la urcatul pe masa, da?
distractie placuta!

maria spunea...

m-am lasat, e ok

Anonim spunea...

deci tu ai grijă ce-ţi doreşti, chiar şi acum, să dea dracii dacă nu s-o-mplini :))

ruxa spunea...

pisicot, aoleu, pai si-asa's destabilizata ca economia romaneasca zilele astea... nu ma mai ingrijora si tu! :))

innuenda spunea...

Ştiu cum e...vorba reclamei de la Coldrex. Dar eu chiar ştiu. Anul ăsta am uitat şi eu de dorinţa de la miezul nopţii. Dar poate ţine şi aici cu sfertul academic!:D

ruxa spunea...

innu, sfert de ora, de zi,
de luna, de an..? :)

nelu spunea...

ceea ce mi-a amintit că şi eu am uitat. şi care e treaba cu părul ????

Rareș spunea...

Eu la 12 noaptea râdeam cu soră-mea. Nu ne-am pus nicio dorință. Și e bine așa. Dar ar fi fost interesant să mă gândesc la ceva legat de păr. Legat la păr.

ruxa spunea...

nelu, pai tu nu stii ca e complicat cu dorintele fetelor? bani, baieti se gasesc si fara eforturi speciale!
dar good hair days... e greu, crede'ma!

rares, probabil ca ar fi fost, da

miki spunea...

bai nene, dpt. wish manager asta oricum e un incompetent misogin! pana si autosugestia functioeaza mai bine decat el. imagine that!

deci... autosugestioneaza-ti parul! si daca nu merge, autosugestioneaza-te ca iti sta bine parul. oricum ar fi, e mult mai mult decat ar face el vreodata.

Anonim spunea...

De cate ori am uitat de dorinta dintre ani, parca mi-a mers mai bine :) Cred ca o sa fac un obicei din asta... :)

ruxa spunea...

miki, un misogin, sau o tanti fara simtul umorului care'si poarta mereu parul strans in coc cu agrafe de 10 bani sau in coada de cal... n'am facut nimic!
nush daca merge autosufestia, ca si'asa se electrizeaza ca naiba, il mai incarc si cu autosugestia. el, saracu, sta cum trebuie... dupa ce'l coafes si umplu de diverse masti, sampoane speciale, balsamuri si'altele..
doar ca as vreasa fie mai simplu, ca'n reclame. te speli pe cap si gata! e perfect!

thea, nu merge asa, cred ca trebuie sa uiti, adica cu adevarat sa uiti. dorintele ne(s)puse revin mai tarziu si te bantuie.. stiu eu!

Anonim spunea...

la multi ani bai, pledescule

ruxa spunea...

aaa, dar ce placere! la multi ani si tie, laule! si lu catela cea fioloasa :)

Anonim spunea...

Wow... Ilinca Dima! Ce rezonanţă are numele acesta pentru mine!
Probabil că ştii, în romanul "Pânza de păianjen", scrisă de Cella Serghi, Ilinca Dima este prietena Dianei Slavu şi cea care relatează o bună parte dintre întâmplări.
Frumos nume! :)

ruxa spunea...

denisa (bine-ai venit!), ilinca dima este un pseudonim pentru mine si, da, vine exact din panza de paianjen.

cred ca esti prima persoana care a remarcat chestia asta :)

Anonim spunea...

Hihi! Eu credeam că e numele tău. Ăsta e motivul pentru care am şi intrat aici. Bine te-am găsit, o să mai trec. Promit.