27 ian. 2009

era sa uit

pentru cine a ratat stirea, va anunt ca de ieri a inceput anul boului (de pamant)
e o informatie news worthy, nu radeti, am vazut la stiri.
si ma intreb, in masura in care ajungem sa cunoastem cel putin un bou in fiecare an, nu e fiecare an anul boului?!

m'am documentat si pot sa va spun ca in acest an, al boului, cum ziceam, "marea provocare pentru specia umana este aceea de a gasi fericirea si a avea o lume mai buna pentru a trai. calea cea mai buna de a reusi este aceea de a lupta impreuna cu sinceritate"

asa. acuma... chestia cu fericirea e chiar mai personala si mai personalizata decat horoscopul, iar eu am un program incarcat azi. o sa fiu ocupata sa fac o lume mai buna pentru a trai si nu stiu daca am vreme sa gasesc fericirea, mai ales ca - legile lui murphy! - calea cea buna e mereu cea mai aglomerata!

totusi, in caz ca nu gasesc fericirea astazi, stie cineva unde naiba am scris numarul de telefon al electricianului? lustra mea face zgomot si ma tem ca e un caz nefericit de scurtcircuit.

update: era sa uit si chiar am uitat de ziua mea de nume de botez, altul decat ruxandra - damblaua nasului. a fost pe 17 ianuarie. sa'mi traiesc!

7 comentarii:

Anonim spunea...

La CNN au spus ca bivolul doreste sa daruiasca fericire tuturor, oamenii trebuie insa sa sacrifice anumite lucruri pentru ea. Interesanta perspectiva.

stroem spunea...

Eu zic sa sacrificam boul ....
Iar lustra ... merita si ea sacrificata in caz de zgomot suspect ... nu risc ! electricitatea m-a uimit mereu .... apropo , stie cineva de ce merg electronii aia pe fir ?

ruxa spunea...

generale, cata generozitate pe bovina! si eu care ma feream de boi, da' uite ca ei, saracii, nu doreau decat sa'mi dea fericirea pe o tava de argint, asa, numa'sa fac si io un sacrificiu-doua. iar sacrificii? nu, mersi. imi fac sindicat!

stroem, lustrei i se pregateste o inlocuire :D

Anonim spunea...

asta cu fericirea in anul boului e tare... pe mine mereu m-a amuzat zodia asta.
discutie intre doi chinezi indragostiti
- ce zodie esti?
- sun bou
- dar tu?
- eu sunt oaie, dragule
ma rog, poate sunt rea ca eu sunt dragon.... ala de scoate flacari pe nari si atat...
in fine, mie imi place ideea ca ne gasim fericirea...
si apropo , daca gasesti electricianul ...mi-l imprumuti si mie ca stau cu veioza de o saptamana ca nu reusesc sa desfac plafoniera si palpaie becul in ea
;)

stroem spunea...

Sa traiesti si sa fii fericita !

Mircea Popescu spunea...

Gata, fug sa ma inscriu la cursul de electricieni :))).

ruxa spunea...

laura, am gasit, il chemaa "nicubunlatoate", pune si rafturi, calorifere, face si instalatii, ce mai! isi merita renumele :)

stroem, multam, mereu uit :)

xxl, eee, ce crezi! pai am omul meu, recomandat si probat, doar ca nu'i gaseam nr de telefon. noroc cu mama, ca'i vecin cu ea :)