1 mar. 2008

ieri

cand am plecat de la redactie, pe aleea ce leaga casa presei de piata presei, pe o banca, erau cateva zeci de buchetele de ghiocei ofiliti si tristi. vezi ca la casa presei, deci, vanzarea nu mersese bine (de unde se vede ca ziaristii nu's neste suflete prea sensibile si/sau atente) si ramasesera o gramada de buchetei.
nici eu nu mi's vreo sensibila, dar aseara, obosita, nu stiu de ce, cand i'am vazut pe ghiocei parasiti acolo, si tristi... in loc sa bucure pe cineva ramasesera ordonati acolo, pe banca...

nu pot sa nu ma gandesc ca e usor nedrept c'am observat florile ofilite de pe'o banca, pe aleea ce leaga casa presei de piata presei, si, de atatea alte dati, trec pe langa oameni ofiliti si... ma lasa rece.


florile n'ar trebui sa fie o afacere. niciodata.


primavara asta... hai sa culegem oameni!

2 comentarii:

Anonim spunea...

si luni la magazinul unirea alta traznaie: nu mai aveau fire de martisor "ca am facut duminica returul la ce ne ramasese"

pacat de ghioceii aia...

[am intrat pe blogul tau pentru ca am fost sigura ca nu poate sa te cheme Ilinca Dima :) si pentru ca avem amandoua nume de poveste :)]

ruxa spunea...

nu, nu ma cheama ilinca dima, true, dar exista o ilinca dima in real life, e muzeografa pe nush unde :)
ma cheama ruxandra