23 mar. 2008

din arhiva: si eu te iubesc

vineri seara mi s-a furat mobilul. no fun at all...
asta nu m-a impiedicat sa enjoy un concert
ag weingerger intr-un fel de club pe la piata minis (habar n-am ce cartier e ala) ori sa-mi vizitez, sambata, bunica, la implinirea varstei de 88 de ani - si inca recita din minulescu!

azi, insa, m-am dus la orange sa-mi iau un telefon si cartelele sim (erau amandoua in acelasi telefon, ca de-aia... uf!). operatiunea a durat o ora si-un pic. trebuia sa semnez trei hartii, sa platesc si sa-mi iau aparatul (ca stiam ce vreau), dar pentru asta am asteptat aproape o ora. nice!
in fine, am un telefon nou. un nokia cu clapeta, e dragut, sunt happy about it. nu si de gaura din buget, dar asta e alta poveste...

ceea ce doream, de fapt, sa zic, este ca acest nokia are, printre altele, si cateva mesaje text presetate, ca sa nu mai stai tu sa culegi acolo, sms-viteza. clasicele "Sunt in sedinta", "Sunt ocupat acum", "Sedinta a fost anulata" si, atentie, un duios "Si eu te iubesc"

Maine poimaine o sa existe telefoane care suna automat la neveste, iubite, amante, si lasa sa curga "I just call to say I love you" dupa care o voce automata revine: "Draga, azi ies la o bere cu baietii. Da, si eu te iubesc... Muah!"

Niciun comentariu: