23 mar. 2008

din arhiva: eu extrovertesc, tu extrovertesti ... ei/ele extrovertesc. sau extroverteaza?

bantuind p'aici, printre bloage, dau de un entry in care se mentioneaza un etienne. paranteza edificatoare de dupa acest nume, "(amos)", ma lamureste fara dubii ca e vorba de un personaj ce se preumbla pe kappa acu' vreo... haaaat, sapte ani, sau asa ceva!

mi-am adus instant aminte de Andu, care acum a devenit carciuma de relativ lux. zic relativ fiindca ma gandesc, asa, cam cat lux poate sa fie cand buda e-n curte, esti in statia lui 282 (si alte asemenea), si se uita lumea la tine ca'ntr-un acvariu?

tin minte o seara in care am fost peste 100. aveti idee ce greu e sa strangi 100 de oameni la un loc pentru o conferinta de care se presupune ca sunt interesati? si totusi, la andu, desi nu se discuta nimic realmente interesant, veneau si unii din alte orase, doar asa, ca sa ne cunoastem. si sa radem - erau seri in care plecam acasa cu febra musculara de la ras.

ma'ntreb, chiar si fara sa ma gandesc la fenomenul Andu, daca toate sinceritatile pe care le postam noi aici sunt vreun semn al vreunui tip de patologie sociala. si cine's nebunii? noi, ca am gasit o cale sa extrovertim, sau aia care nici nu cauta?

PS in cinstea acestor amintiri, "/nick pisica_albastra"

Niciun comentariu: