23 mar. 2008

din arhiva: chefless (5/10 solved)


nu'sh ce am, parca's miorita. iarba nu-mi mai place, ori sunt bolnavioara. nu's, chiar nu's, da' al saptelea simt imi zice mie ca ceva nu e in regula.
imi vine sa ma bag intr-un colt si sa stau acolo pana mi-o trece, da' ma enervez ca nici nu stiu ce am, mi s-a nazarit, asa.
cre' ca am o perioada din aia in care nu trec cu vederea nimic din ceea ce mi-ar putea displacea.

10 things I hate (puteti sa-l considerati si tag, daca aveti chef) right now:

1. vecinele mele bagacioase - mai ales aia in casa careia miroase a buda turceasca si a peste prajit in ulei ranced, la sapte dimineata, cu usa deschisa

2. filmele si serialele de la TV -
am rezolvat, nu ma mai uit! vazut seal si phoenix, vineri alt concert! so, problem solved!

3. cum imi sta parul si ca sunt indecisa daca sa raman blonda, sa ma fac satena sau sa redevin roscata -
si p'asta am rezolvat-o! cum ziceam, blond days are over, si lupu'-si schimba parul, dar naravurile... he he! :)

4. ca nu ajung sa-mi iau banii de la rectificarea de impozit (patru milioane, inca din mai!)

5. ca nu am dus citirea apometrelor si o sa platesc 80 de ron in loc de 2o

6. ma chiar enerveaza ca am imprumutat carti la care tin si nu mai stiu cui

7. ca azi la sedinta interna n-am putut sa spun cat de tare imi displac unele lucruri in departament - da' le-am setat, asa ca tot e bine

8. ca nu am facut abdomene doua saptamani si n-am chef sa ma reapuc -
tot n-am chef, da' m-am reapucat!

9. ca n-am chef de nimic -
acuma am, ca e dragut afara!

10. ca se termina lista si-as mai avea de scris

uf!

4 comentarii:

maria spunea...

geniala pisica. si al meu are locuri care mai de care mai ciudate

ruxa spunea...

multumim de vizita si de compliment. din pricina lu pisica cea geniala, motanul sony, pe numele lui, nu ma'ndur sa'mi iau tft, ca'i stric placerea sa se tolaneasca pe monitor si sa dea cu laba
... desi monitorul si sistemul care'l face stabil cand sare asta micu pe el direct de pe jos imi mananca din spatiul si'asa destul de meschin :)

maria spunea...

eu cred ca va supravietui si fara desktop sa stii

ruxa spunea...

daaa, clar, da' e asa de multumit ca sta langa mine cumva cand am io de lucru si nu'l bag in seama incat nu'mi vine sa'i stric aceasta mica placere