23 mar. 2008

din arhiva: 5mph


asta e viteza cu care se deplaseaza acum vaporul nostru. mai toti colegii sunt pe mal, pe salupe, periprave si suline, si am ramas putini la bord. am fi plecat si noi, ancuta si cu mine, daca, atunci cand am navalit pe punte pentru a debarca, vaporul n-ar fi fost deja plecat de la tarm...
pe scurt, ca nu prea am baterie la laptop, dau un copy/paste cu postul de pe croazierajn de aseara, f tarziu


"am cam doua minute inainte sa mi se faca iremediabil somn si, astfel, sa fiu nevoita sa ma duc sa dorm.
zi rapida. colindat sulina, cunoscut oameni, vazut farul vechi si o biserica parasita, cimitirul multietnic, impartit "fraiere", pus banner, trimis comunicate, gasit, hranit, gazduit si relocat una bucata pui pisica, ... , vazut marea.

cum sa va spun, in putinele cuvinte pe care mai am vreme sa le insir aici & acum? marea de la sulina, cu plaja cu tot, e al'ceva. e mai mare, mai albastra, mai frumoasa. daca vi se parea ca vama veche e locul unde sa fugi de lume, incercati marea la sulina. that's the place. pe plaja, doar cateva baraci si o scara metalica in spirala pe care cred c-a incercat Catalin sa urce. si senzatia de nemarginire.

si luna era plina si era incredibil de faina si... gata timpul!"

azi... navigam si cam atat. nu e peste in dunare! :)

Niciun comentariu: