24 mar. 2008

brd, brd, comisionul unde e?

acu vreo cateva saptamani mi'am luat un nou frigider. ocazie cu care am facut si card brd-carrefour, sa fie. frigiderul l'am luat pe cardul respectiv, profitand de perioada de gratie in care nu platesti nimic, nici macar dobanda. perioada care s'a terminat sambata.

vineri n'am putut pleca de la birou suficient de repede ca sa mai gasesc brd-ul de langa mine deskis, asa ca am sunat la serviciul lor non-stop sa'i intreb daca, eventual, se poate plati creditu la ATM, si cum. da, se poate, urmati indicatiile, ca si cum platiti un furnizor, introduceti nr de client...

- aha, puteti sa'mi spuneti si mie nr meu de client?
- eu nu pot, intrebati la banca maine.
- la ce sucursala aveti deschis maine si de la cat?
- in galeriile carfur si cora e deschis de la 9.

lamurita si nu prea, la 9 sunt in carfur sa platesc. la banca nu e nimeni. scrie ca deschide la 10. intru la brd finance si zic: buna dimineata, vreau sa platesc un credit, azi se termina perioada de gratie. aia se uita blanc la mine.

- nu se poate plati aici, noi nu putem incasa.

bine, zic, am inteles ca se poate plati la ATM, dar nu stiu exact care e nr meu de client. asta puteti sa'mi spuneti?

- nu se poate plati la atm.
- sunteti sigura? la vocalis au zis...
- da, sunt foarte sigura, zice dama intepata. nu's incepatoare.

ideea era ca vroiam sa plec la buftea si n'aveam chef s'o frec in carefour o ora pana deschideau astia BRD-ul de'acolo. ma incapatanez.

- domnisoara, eu vreau sa platesc si vreau sa platesc acum. suneti o banca, ce mama naibii, luati'mi banii!

in scarba, formeaza un nr, baguie ceva despre o clienta si'mi intinde aparatul. la telefon, o voce amabila ma asigura ca se poate plati la bancomat, ba chiar imi spune si ce nr de client am si ma anunta ca as fi putut plati linistita si luni, daca ultima zi de gratie a picat intr'o zi nelucratoare. inchid si'i zic tipei din fata mea:

- se poate plati la atm. si imi face placere sa va spun ca asa veche cum sunteti, faptul regretabil ca lucrati cu oamenii nu e depasit, in gravitate, decat de lungimea batului pe care il aveti infipt in dorsal. o zi minunata.

totusi, brd face o groaza de bani din comisioane si dobanzi. n'ar putea sa platesca niste oameni care, chiar daca n'au atitudinea potrivita de client service, macar stiu ca poti sa'ti platesti creditul si la ATM?

Niciun comentariu: