17 dec. 2008

slices (still verbless)


3 comentarii:

Anonim spunea...

grrrr stau prost cu geografia patriei. sibiu?

ruxa spunea...

aha, sibiu, da
mama ce matinal esti. but there again, stiam asta despre tine :p

aaaa! acum am apucat sa procesez. ai fost la amsterdam???? si te duci la barcelona???
ma! tie nu ti'e putin, asa, rusine?! eeeeeee!
hugs hugs hugs

Anonim spunea...

pai la amsterdam am fost. a fost plenar. fara ciuperci de-alea care-ti dau idei, dar cu travis live si in deschidere o chestie care se cheama alexandria quartet si care sunt un fel de muse upgradati. si la barcelona plec maine. dar a fost click click cu pozele tale din sibiu si acum vreau la sibiu si nu mai am timp. si de asta mi-e rusine. ca n-am mai mers la sibiu din 2007.
>:D< :* >:D<

(si mai matinal)
(si se poate si mai matinal)