30 dec. 2008

penultima zi

nush ce'a gasit madam ex-pitt la vince vaughn, da' mie mi'a displacut teribil cand l'am vazut aseara in "de craciun nu stam acasa" - de departe cea mai sinistra comedie de anul asta. asa de rea c'a trebuit sa ne ducem in irish pub dupa aia ca sa ne dregem cu niste irish cream (eu), asa de rea a fost. andreeasca a avut si mai putin noroc, ea a luat vin. da' am ras dupa aia, cand baiatul care ne servea mi'a adus cubul de gheata pentru bailey's cu mana. adica a venit la masa cu doua cuburi de gheata in mana, pe unul l'a pus la mine in pahar, pe altul l'o fi plasat la alt client sau poate doar se racorea, nu stiu.

cine ma stie cunoaste ca nu raman usor interzisa. well, acum am ramas. nici macar pis n'am zis. doar am ras cu lacrimi.

***
nush altii cum sunt, dar eu am ajuns acasa az noapte pe la doua si ceva. la usa blocului era un catel. statea cuminte ca o statuie in prag de palat, nu zicea nici pis. i'am facut loc sa intre in bloc cu gandul ca se mai incalzeste nitel pe pres. ntz, domnul catel avea chef doar de nitica companie. i'am povestit c'am vazut un film prost si ca nu pot sa stau prea mult cu el, pentru ca eu n'am blana si inghet. si am plecat. cand am ajuns in casa m'am decis insa sa'i ofer si o cina copioasa, asa ca am strans ce era cateleste comestibil prin frigider (nu cred ca mananca zuzu verde cateii, nu?) - adica niste sunca - si am coborat sa'l servesc. am mai stat un pic la povesti. i'am facut si poze, dar parea timid.

el e.

daca'l vedeti, salutati'l din partea mea. si nu va feriti de el, nu vrea decat sa stea de vorba.

3 comentarii:

Rareș spunea...

Pe căţel îl cheamă Pitt. O fi Pitt-bul. Sau Pitt-bulgar, ca să nu mai plătească taxa de mediu.

ruxa spunea...

nu cred ca e pitt-bul, e prea manierat.
bulgar poate, nu avea o ceafa prea delicata. nu l'am mai vazut azi, cred ca a plecat sa'si faca revelionul in republica dominicana. oare acolo se plateste taxa de mediu?

miki spunea...

veeeeeeeeeeeezi? uuuuuuuffff, catelul tau ar trebui sa le dea lectii cateilor din cartierul meu. care sunt niste pungasi si jumatate si care nu vor decat mancare. desi mananca atat de mult de la toata lumea incat le explodeaza burdihanele! si de fiecare data cnd vin spre tine, se ling pe bot. si cand se apropie, iti miros pungile. daca nu esti pe faza, ti le si sfasie cu botul. niste materialisti, dom'le! n/ar crede unul intr-o vorba buna sau o mangaiere afectuoasa... sunt tare suparata pe ei!