9 dec. 2008

marti, concluzii la rosu

aseara am fost la city grill. tanarul care ne'a adus cafelele nu mai stia care e decaff si care nu, asa ca a concluzionat ca aia care n'are spuma n'are nici cafeina. concluzie proasta. motiv pentru care am reusit sa prind cam o ora de somn de pe la sase si ceva dimineata. si inca vreo doua, de la 9 la 11, cand a sunat telefonul. task force meeting la 12. nici n'am apucat sa'mi beau cafeaua...

acu e tarziu si inca mai am lucruri de facut. murphy nu doarme, va zic. dupa o noapte insomniaca ziua o sa fie nebuna. cu j de intalniri si cu clienti care vor toti cate ceva in acelasi timp (de'aia am doua telefoane), si cu bad hair day. cu mini ce da nastere la comentarii in statia de metrou. daca ii ignori nu inceteaza. daca le zici de mama zic si ei. asa ca tura asta m'am dus si le'am zis pur si simplu ca ma deranjeaza comentariile lor, si ca ma fac sa ma simt ca un cotlet cu dioxina, ca nu merg la cafea cu ei si ca acestea fiind zise as aprecia daca ar reusi sa faca un efort si sa fie domni. si sa taca. au tacut. wow. sa iei boul de coarne rulls

aviatorilor - militari = 35 de minute. cu metroul, o.8 lei. cu taxiul, ~ 30 de lei. si cel putin 60 de minute. draci de la mitocani - multi. timp castigat - nepretuit. fara nouvelle vague in casti nu supravietuiam. m'am dezobisnuit de oameni in felul asta. brrr. metroul e cel mai rapid.

in fine, nu te duci la cora cand ti'e foame. ca te alegi cu calamar. si creveti. si ajungi acasa si mananci mozzarela cumparata ieri, pen'ca nu mai ai chef si energie sa gatesti.

vinul din sticla primita la lansarea produsului e (mult) mai bun decat vinul de acelasi tip cumparat din magazin.

in fine, o zi nebuna nu garanteaza o seara tihnita. desi era cat pe ce. aproape de maine, inca suna telefonul, inca sfaraie messengerul.

aaaaa, ce dor mi'era de vremuri nebune!

4 comentarii:

Rareș spunea...

Ce zi!

citizen of the planet 2 spunea...

nuvelle..foarte tare..inca un motiv pt a te admira..doi la mana..cel mai bine in bucuresti e sa..mmergi pe jos..lasa-l naibii de metrou..tin minte ca de cate ori mergema la o prietena tot in militari..mergeam pe jos de la leu, da pana sa ajung acolo-- pe jos..sau cu autobuzu..cu metroul sau cu taxiul faci treaba proasta:)) si fara casti in urechi mai ales:))

citizen of the planet 2 spunea...

nouvelle..in fine:)))ma culc cu Aimee Man in urechi, nah, mi-e somn vere

hadean spunea...

iti dai seama ca nu exista atat vita de vie in lume cat sa produca tot vinul care intra anual in magazine...:-).apa in schimb, se mai gaseste.