30 iun. 2008

un tag si concluzia zilei

(...)
Prieten: ti-am zis cum ii cheama pe copiii lu'maria campina
Prieten: fetele: indonezia, polinezia si facultatea si baiatul: manix
Ruxa: facultatea??
Prieten: dap
Ruxa: FACULTATEA?
Ruxa: =)) =) =))
Prieten: stii bine ca le dai nume asaaaa ... ce e de valoare pe lumea asta:
Prieten: rexona, facultatea, termopan
Prieten: deci
Prieten: tag-ul vietii
Prieten: ca tigani ne putem numi copiii oricum vrem
Prieten: ce nume le-ai da?
Ruxa: iooo?
Ruxa: mmmm
Ruxa: asta da test de imaginatie
Ruxa: cred ca ei i'as zice dolcevita
Prieten: taaaaare
Ruxa: si lui...
Ruxa: ma mai gandesc
Ruxa: termineitar
Ruxa: tu?
Prieten: eu i-as face pe lancom (scris asa, poate sa fie si baiat si fata nu conteaza), dalas (poate sa fie si baiat si fata, dar mai degraba baiat), clona (e fata), bemveu (baiat clar) si cocacola (fata clar) Ruxa: dalas e banal s'a mai intalnit
Prieten: mdaps
Prieten: n-ar avea nik special ficmiu
Prieten: ah si leididi
....
Prieten: de 1 luna stiu una si buna: sunt doar iluzii. stiu s-o zic si cu intonatii
Ruxa: 3se?
Prieten: daaaaa
Prieten: e versul anului
Prieten: se aplica la orice
Ruxa: ieri am fost la piscina
Ruxa: am vazut un om cu credinta


Ruxa: deci nu sunt iluzii
Ruxa: credinta e mare
Prieten: daca era madonna, stia ea ce sa faca cu crucea aia
Prieten: nu si-o da-n ochi cand alearga?
Ruxa: iti dai seama ca se bronzeaza cu urma de cruce si lant
Prieten: oPULEnta scuza mijloacele
Ruxa: clar!

14 comentarii:

Anonim spunea...

Deci nu te-ai putut abţine. E mişto, păcat că e cuplat cu blonda :D

ruxa spunea...

dap, credinta pentru necredinciosi. cum sa fie doar iluzii? :)

robin simion spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
ruxa spunea...

robin, si aia.
si ce daca?

Anonim spunea...

eu cred ca cocacola e geamana, 'catsash

ruxa spunea...

about2run: geamana lui pepsi, desigur :))

innuenda spunea...

Foarte, foarte tare! Deci, de când am citit articolul stau şi mă întreb cum le-aş zice eu la copiii de ţigani, dacă aş fi naşa lor de botez şi mi s-ar explica ce gen de nume se aşteaptă de la mine.

Dar nume mai mişto decât alea date de voi, zău nu-mi vin. Ceea ce mă pune pe gânduri. Doar mă ştiam om cu imaginaţie.

Dar nu disper!! Când le găsesc vin şi le completez. Poate voi fi autorul moral al vreunul botez! :)))

ruxa spunea...

innu, pai dupa comentariul literar facut la steaua chiar am marile sperante de la tine, sa stii :))
deci, te rog foarte mult, sa iei imaginatia de mana, sa'i dai un.. shot (vezi pisicot), si sa ne spui niste nume numa bune :)

maria spunea...

da'de lamborghina stiti?

innuenda spunea...

Pe căldura asta nu merge decât shot de portocale, eventual mandarine (vezi tot pisicot)!:))
Şi imaginaţia mea merge în direcţii pe care nu vrei să le cunosşti!:))

innuenda spunea...

Lamborghina?! Phii, mercedesa e deja clasică, deci!:D

ruxa spunea...

maria - lamborghina? ha ha ha, ce tare? mai stii? mai zi, imi plac teribil. stiam si eu una, un termen din contabilitate, balanta, factura, compensarea, ceva de genu, da' am uitat :(

innu: a mers f bine arthur, zau :)

ruxa spunea...

mrcedesa? pfff, cred ca mai degraba chiusaptea sau ... cashcaia.. asta cu cash s'ar putea sa prinda :))

maria spunea...

nu mai stiu, ca eu uit repede. pe lamborghina am auzit-o recent