9 iun. 2008

fotbal dar costel

azi JN se desfasoara la ateneul roman, da sampanie si costel busuioc pen'ca implineste 15 ani. de fapt, a implinit sambata, da' face chefuri toata vara pentru ca'i un rasfatat si pentru ca poate.

piaru a fost la ateneu az' noapte ca sa se asigure ca lumini si sunet si ecrane's toate motz acolo, montate si asezate. dimineata am vb la telefon cu sampania si mai incolo urmeaza hostesele. fetele sunt imbracate by levintza, mda, motiv pentru care ma gandesc ca io cu ce naiba ma mai imbrac in cazu' asta?!

intre timp mai pun una-alta la punct si ma bucur teribil ca providenta mi'a asezat crystal cosmetics la parter ca sa rezolv repede problema asta. ma mai bucur si ca nu e o zi d'aia obraznic insorita, da' totusi sper ca nici nu ploua.

si intre timp ma gandesc ca mi'ar fi placut, la naiba, mult chiar, sa vad si io meciul de diseara... care nu's microbista, da' imi aduc aminte ca singura data cand am chiulit in scoala generala a fost la o ora de sport pentru un meci al stelei. si ca don leoncio, proful (semana cu personajul din sclava isaura) ne'a aliniat pe toti si ne'a mustruluit de ne'a luat naiba..
ulterior, in liceu, mi'am scos scutire si'am chiulit oficial la toate orele de sport. ma duceam, in schimb, si jucam bachet pana la febra musculara in informatica.

deci fotbal, dar costel.

9 comentarii:

maria spunea...

mai bine termini odata cu costel asta si zici ce facem cu ternipe aia ai tai si ai lui robin. ca m-ati provocat si m-ati lasat cu ochii in soare

ruxa spunea...

pai sa ne decidem cati copii vrem sa ne ducem si gata, io rezolv problema
doar ca nu (mai) stiu cand e concertu, unde, si la ce ora. aaaa... robin, ai legatura :D

maria spunea...

pe net zice joi la opt la polivalenta

robin simion spunea...

eu vin cu 2 copii for sure. sa facem un echipaj ca lumea

ruxa spunea...

buna dimineata. informatiile au fost procesate, transmise.. :D

maria spunea...

hm eu nu prea gasesc adepti poate ma fraieriti cu vreo tristete

ruxa spunea...

nu ie, nu ie
ternipe.ro

robin simion spunea...

da jos melodia aia de pe site: muro shavo kiki. e cam bine. HOP, HOP!

miki spunea...

auzi, da' costel busuioc nu e ala care canta ca un tenor si care a castigat acolo.. spania sau italia... unde a castigat el? ca mie imi pare mai batran de 15 ani :D

sa nu va mai aud cu meciul! nu mai vreau. nu mai vreeeeeeeeaaau!