28 iun. 2008

mmm.. mai tare!

poate c'a fost de la esarfa cu pisici, purtata azi la pranz, ori de la cantecul lui cindy lauper pe care l'am auzit in casti si l'am cantat pe strada, amuzata de privirile trecatorilor.

poate pentru ca'mi era dor de mine, de casa, de sony, sau din pricina vantului care abia adia, a cerului incert, a muzicii sau a unui telefon primit dupa amiaza.

de fapt, toata ziua am asteptat ploaia asta. nu cu dracii caniculei ci cu nerabdarea unei intalniri pasionale.



si, da, am iesit afara prin ploaie

update: acum doar picura. vreau mai taaareee!

10 comentarii:

hadean spunea...

aici m-am jucat cu masinile :-)
http://www.adihadean.com/news.php?item.191
duminica faina:-)

ruxa spunea...

well, stiam io ca urmeaza, dar nu si c'a fost. a fost misto, dupa cum se pare :)

hadean spunea...

a fost:-)

nelu spunea...

ilinca, până marţi noapte nu se poate mai tare...aşa zice lumea:D

ruxa spunea...

ritchiu: nasol, numa asa, de vara. mie'mi place furtunos :)

nelu spunea...

păi poate ai mai mult noroc marţi seară :D

ruxa spunea...

aseara a fost foarte fain. dar, fireste, mi'ar fi placut ca ploaia sa dureze toata noaptea. pe la 2 incepuse sa se usuce asfaltul

nelu spunea...

am văzut şi eu că se uscase :D dar m-am bucurat că nu m-a prins ploaia pe drum, că pe la Tineretului am înţeles că a fost jale. iar.

ruxa spunea...

pe la tineretului e jale tot timpu, am stat si eu acolo acu vreo 10 ani si ma distram uitandu'ma la curajosii care se incumetau la treacut balta :)

si daca te prindea, ce?

nelu spunea...

dacă mă prindea mi-ar fi fost milă de Martina. am mai avut noi o experienţă în iarnă când era să mă părăsească în acelaşi loc, din motive de polei. cu apa nu cred că s-ar fi descurcat sărăcuţa :D