12 iun. 2008

pr.ro nu are god, dar god.ro are pr

update: taman am primit un mail de la cuvantul_lui_dumnezeu. sase pagini. prespun ca are net wireless.

mai devreme nitel ma conversam cu un domn ref arrp, adica asociatia piaristilor din romania, care n'are nici un dumnezeu. domnul asta are multa ambitie si vrea sa (re)faca ceva cu asociatia asta, ceea ce n'ar fi rau, daca s-ar putea - eu sunt sceptica dar o sa tin aproape pentru ca domnul imi pare ok.

intre timp, pe mail, mostre de piar.

disclaimer: asa cum am specificat si in sms-ul (cvasiobligatoriu) de pasti, treaba cu religia e o optiune personala (asa ca am urat minivacanta placuta), si chiar nu cred ca poti sa'i zici omului ma, bucura'te ca invie! sau orice. nu cred ca god e prin biserici si in icoanele din portofele ori ca popii sunt niste minisfinti, reprezentantii lu' god pe pamant.

de principiu, cred ca biserica, institutia, adica, e un instrument comod de tinut mase in mana. si de facut bani. multi bani. inclusiv la negru. sau in negru, ma rog.

de aceea, cand patriarhia ii indeamna pe credinciosi sa se abtina de la

"manifestari sau demonstratii publice animate de duh lumesc, intrucat astfel de actiuni slabesc credibilitatea crestina in societate"

intr'un comunicat de presa care incepe cu

"intr-o societate din ce in ce mai framantata si tulburata, este necesar ca biserica sa fie un factor de pace sociala si de aplanare a conflictelor, nu de amplificare a lor"

mie, una, imi vine sa rad.

fireste, muzica la subiect. cantece despre pr sunt foarte multe asa ca am ales unu god related si care imi si place foarte tare

2 comentarii:

maria spunea...

eu urasc sms-urile de pasti. nu dau, nu raspund

ruxa spunea...

maria, eu sunt pr.. dar e unul din putinele compromisuri :)