17 mai 2008

me and my arrow

update & bonus: un film intreg cu patrick dempsey, cand era el tanar si nu era medic, de la 13.30, pe pro tv.

1. ma simt de parca mi'ar trece prin cap o turma de hipopotami dintr'o rasa speciala, elefantina. trop, trop. sigur, asta n'are vreo legatura cu jack sau bull. red bull. sau cu geana de lumina intrezarita printre genele personale, fix inainte sa se'nchida la somn.

2. am luat cirese, primele cirese din anul asta. sunt dulci. mmm! bune!

3. a venit vara, iiii

zi de alintaroma, cafeaua de dimineata la 12 jumate, lectura in cada, light, de vara. as fi vrut muzeul taranului, e o kestie interesanta, cu pita si papir, dar nu cred ca pe zi. poate pe noapte. e noaptea muzeelor, apropo. poate cel al satului si cel al taranului. dupa kylie. mai vedem.

16 comentarii:

hadean spunea...

permiteti sa va invidiez un pic (mic, mic) pentru primele cirese.n-am avut vreme de piata azi.dar simt ca maine voi avea:-)
week-end placut.

ruxa spunea...

mic, mic, permitem. 1,2. gata! :)apropo, la matache erau 20 de lei ciresele, vezi sa n'ajungi prin dorobanti!

Anonim spunea...

eu am capşunici :p mmmmm have fun la kylie :D [damn it. si eu vroiam.. :-<]

ruxa spunea...

littlemisshappy: bine'ai venit :)
io m'am tot gandit si razgandit ref kylie si pana la urma m'am decis ca vreau sigur sa merg joi. cand nu mai erau bilete sau invitatii pe gazon a nici macar la organizatori! da' pana la urma am gasit :)

capsuni am mai luat pana acu, da' doar de vreo doua-trei ori au fost bune. in rest, ori acre ori fade. sper ca ale tale's ok! :)

Anonim spunea...

la 12 juma'te? asa devremeeee?

Anonim spunea...

ale mele au fost bune :P eu mai mancasem cirese :P
la noi sunt 15 lei/kg ciresele si 12 capsunile..cam mult :-s pentru cate as manca eu :))

Anonim spunea...

a da, si bine te-am / v-am gasit :)
eu citesc in fiecare zi blogul dar pana acum am stat undercover :P

maria spunea...

eu le-am luat de miercuri. pe cirese. si pe capsuni. iar cafeaua de dimineata am baut-o pe balcon. plus prinz la un restaurant pescaresc la tincabesti. bun de tot

maria spunea...

am ratat filmul insa, in favoarea salaului la gratar.

Pisicot spunea...

Te-am luat la cafea, am băut-o la 14 :D

maria spunea...

bine ca sunt eu matinala. am baut-o de la 10. ce e drept, aseara la 11.30 dormeam

ruxa spunea...

uf, nu pot sa dooorm! si as vreaaaaa! :))

littlemisshappy: capsune gasesti aici si cu 7 deja :)

pisicot, mi'a fost lene sa'mi fac kfea mai devreme, asa ca abia acu bag portia de cofeina, la 5 trecute, buna dimineata! :)

maria, pranz pescaresc? mm, suna bine. io am servit pranz ciresesc. si nu ies pe balcon ca e prea soare si hipopotamilor nu le place soarele :)

filmul cu patrick se keama 20.000 de leghe sub mari, iar azi au prezentat doar 10.000, maine (cred) le prezinta si pe celelalte 10.000, asa ca mai prinzi o ora si ceva de patrick :)

Rita spunea...

Si eu ratat film :( ca deja nu mai eram acas' da in afara de tanar si ne-medic, ne-insurat nu era ? :P nu ca ar mai conta, retrospectiv... 'Ciresi' pe anul asta inca nu - cred ca nici n-am vazut.
Oricum, sambata la amiaza, e partea mea favorita din saptamana ;)

ruxa spunea...

rita, si la mine la fel :)
duminica e prea aproape de luni, sambata e numa buna! dar eu cred c'ar trebui s'avem trei zile libere. una ca sa ne revenim dupa saptamana de munca, una ca sa ne distram si una ca sa ne pregatim de urmatoarea saptamana. fair enough, as zice! :)

Anonim spunea...

la piata nu-s cirese, in carfur nici atit, in gradina-s cit gamalia de ac...salutari de la un om nefericit!
a, stai asa, ca nu-i asa! am luat capsuni locale ( de-alea spaniole nu mai cumpar de la prima pacaleala) si-s buneeeeeeee! rau!
adica, e buna, ca una am apucat si io..deci, salutari de la un om cit de cit fericit

ruxa spunea...

ciocolatacupiper: eu iti urez la mai mari. cirese mai mari. si cand s'or coace alea din gradina, sa ne zici si noua