20 mai 2008

imi place


sa vad:

frunzele. verzi, multe. rosii, galbene, uscate. florile de iasomie. gerbera. liliacul din copac. narcisele. lalelele. copacii batrani.
copii si cateii si puii de orice.
cand e soare.
apa. mare cu valuri sau apa dulce. cada cu spuma. apa cand mi'e sete. lacrimile de fericire. ploaie. fulgul care se topeste.
filme. oameni care zambesc.
creioanele colorate.

sa aud:

linistea. cand ploua. nu marunt, ci vara, cand ploua asaaa, se rupe cerul, tuna, fulgera, si miroase a praf ud.
muzica. vocile dragi. o sonerie dedicata a telefonului. pe sony torcand.

sa miros:

imi place mirosul din jurul sinelor de tren, nu stiu de la ce vine, n'am stiut niciodata. de petrosin, de bat de chibrit ars. de flying fox, bulgari si kenzo for man. mirosul de mare si alge. de papetarie noua, cerneala tipografica.

sa gust:

vanilie, cas, nectarine si caimacul de pe lapte. cirese. peste slab. mozzarela. &more

sa fac:

nimic. citesc, cant, dansez, scriu, povestesc, ascult, rad, dragoste, daruri, inot, sa joc baschet, tenis. sa fac "broasca" cu pietre, la malul apei. sa ma uit la cer, noaptea, da' ametesc.

sa simt:

piele (vie, nu tabacita!), apa, matase, bumbac, lemn slefuit, nelacuit, blana moale (pe animal viu!)

taman mi s'a cerut sa fac lista asta cu ce ma intalnesc pe mine simturile clasice, ca sa nu cumva sa uit si m'am gandit s'o scriu aici. sunt sigura ca mai exista si altele. acu', insa, imi scapa.

daca vreti, poate fi si o provocare pentru fiecare.

5 comentarii:

Annie spunea...

de unde ai luat flying fox?

ruxa spunea...

lush :)

Annie spunea...

Hmmmm... Trebuie sa caut... Suna demential descrierea!:)

Apropo, imi place lista ta. Avem multe dintre gusturi comune.:)

Anonim spunea...

iar n-am ce comenta :(

ruxa spunea...

push: adica cum n'ai ce?
ia vezi, tie ce'ti arata simturile?