19 mai 2008

concerte concerte concerte

festivaluri si concerte de toate felurile! totu' e, cum ziceam, nitica organizare. avem, cu oaresce aproximatie, urmatoarele trupe si artisti de capul lor:

bon jovi (prin toata europa) - detalii aici eu prefer amsterdam, of course!
bruce sprinsteen (paris, 27 iunie)
police (festival la madrid intre 27 iunie si 6 iulie, festival hyde park - 29 iunie, si la valencia, de capul lor, pe 2 iulie)
clapton (28 iunie, fest hyde park, londra)
sheryl crow (28 iunie, fest hyde park, londra)
REM (verona - 27 iulie, praga - 17 august) - vin si la sziget, mai aproape
madonna (20 septembrie in paris), mai multe detalii aici
radiohead (in dublin si barcelon, la inceput de iunie)
celine dion: intai vreau sa vad cine vrea detalii, hi hi :)
sex pistols, la sziget (TBA)

se mai gasesc foo fighters, juanes. si daca mai cautam, se gasesc si mai multi. reducerile in magazine sunt pe la final de iulie, cam asa ceva, daca'mi amintesc eu corespunzator.

7 comentarii:

maria spunea...

ilinca, eu vreau mai la toamna, dupa concediul de vara. sfarsit de septembrie, inceput de octombrie. acum cum prind week-end liber (cam greu, ce e drept, as merge la mare)

ruxa spunea...

la toamna se gaseste elton john. dar nu si the police, la care ziceai tu c'ai vrea.
treci online, pls, sa'ti mai dau o lista, aia restransa pe care combat cu pisicoata acu' & more details :D

maria spunea...

pai sunt online de azi dimineata...

ruxa spunea...

ba nu :)
pe YM cel putin, nu :)

maria spunea...

ba da zau asa. tu insa apari offline

Pisicot spunea...

lololololol
ba tu eşti offline
ba tu
ba tu
ba tu...

ruxa spunea...

io am picat la un moment dat si dupa aia n'a mai fost ea on :)
dar ne'am regasit, cu link cu tot, ala pe care l'a primit si tu :)