14 mai 2008

de ce? de ce? de ce?

ieri am kiulit o ora din program si m'am dus la pomul laudat, aka mallul cel nou din baneasa. ala care poarta rochie de seara si felii de castravete pe ochi. m'am dus c'o prietena, fireste, c'al'fel n'as fi intraznit, in sensul ca io ma plictisesc relativ repede la shopping.
ne'am intalnit in fata la aero baneasa. ea a venit cu masina, eu cu 301 sau 131 sau ce era, din piata presei. am asteptat'o vreo sase-sapte minute.

nu eram in mini, deci NU in mini. nici macar in fusta, ci in pantaloni de doc, largi, cu geaca de blugi. nu decolteu. nu fard si nici macar ruj strident. nu gesturi obscene, nu atitudine de ia'ma nene. atunci de ce dracu claxonau toti soferii care treceau pe langa mine si ranjeau cu subinteles? de ce, de ce, de ce?

de ce'si imagineaza barbatii ca orice tipa singura vrea sa si'o traga? eventual cu ei. sau mai ales cu ei. oricare dintre ei.

deci?

32 de comentarii:

Anonim spunea...

mda...e absolut ingrozitor si va inteleg. vad pe strada cum barbatii sunt absoluti hamesiti sexual, in vreme ce femeile par (cred ca si sunt, majoritatea) extrem de timorate si de speriate. mie mi-e teama sa zambesc pe strada, ca sa nu ma trezesc cu posete in cap sau cutite in spate. daca incerc sa zambesc unei femei - indiferent de varsta - careia ii cedez trecerea printre masina si trotuar, de exemplu, o vad cum muta privirea, incurcata si speriata. 1 din 20 mai ingaima cate un 'mersi'...
Bucurestiul a ajuns ca Turcia anilor '90 cand femeile-turist erau pipaite pe strada. imi pare rau si ma simt extrem de prost si rau ca sunt barbat. aproape tot timpul.

Anonim spunea...

si imi cer iertare.

Rita spunea...

ziua buna, ma bag si eu in seama ;;)
ca sa ma exprim taaare pretios, cred ca mai degraba o exprimare din interior, nu catre exterior ! si pe romaneste :) - nu cred ca-si imagineaza ceva despre tipele singure, e doar ceva ce ei ar vrea.. [o fi mai clar?]

scatteredbrain spunea...

poi...suntem porci!
si sa continui ideea de sus,sunt atat de sechelate fetele incat de multe ori mi se intampla,atunci cand sunt in proximitate,sa-si traga posetele,ceea ce ma termina =))
i`m not a bad guy,honestly!...I`m like 90 kilos...baggy pants and xxl t-shirts...new era cap...type of guy :))

ruxa spunea...

pushthebutton: nu e vorba ca m'am speriat, timorat sau asa ceva. mie'mi venea sa'i bat! ma enerveaza cumplit comportamentul asta de animal necivilizat. oricum nu e ca si cum m'as fi suit in masina cu oricare dintre aia, si astia stiau si ei. si'atunci de ce?

pe strada e mai simplu intrucatva, ca pe strada, verbal, pot sa fiu si eu agresiva. si nu cu "du'te'n..." ci cu "vrei? da, vrei? bine, 500 de euro juma de ora si de la 30 de cm incolo. hai, scoate marfa" nu m'am gandit ce'as zice daca s'ar gasi vreodata unu care kiar sa scoata banii. sau .. marfa! :)))))

si sa stii, daca mi se acorda prioritate pe strada multumesc, nu scot poseta la inaintare, daca mi se zambeste zambesc samd mi se pare de bun simt sa multumesti cand ti se face un favor.

pentru ce'tzi ceri iertare? :))

rita: bine'ai venit pe la noi :)
poa sa vrea, da' nu poa' sa tina pentru ei? ca degeaba poa' sa vrea daca nu poa' sa se si poata! :D

scatteredbrain: bine'ai venit si tu!
ce sa zic, acu.. experienta te'nvata sa sufli si'n... poseta! :)
eu nu circul cu ratb-ul deci n'am stresuri d'astea. dar pen'ca n'am stresuri mi se fura portmoneul, telefoanele.. d'astea :)

maria spunea...

rares- nu o sa te trezesti cu posete in cap, ca romancele sunt obisnuite si nu stiu ca normal ar fi sa reactioneze
ilinca- mie cel mai mult imi place sa trec pe linga un santier...poti sa ai pantaloni de trening pe tine si sapca in cap ca oamenii tot se gindesc ca meriti un cor de fluieraturi

innuenda spunea...

Io aş fi pus titlul la articolul ăsta "Am cu ce măh, am cu ce!"

Prietenii ştiu de ce! :)

Anonim spunea...

evident ca nu, dar o privire stearsa pe zid e cam acelasi lucru... le simt cum isi tin respiratia cand trec pe langa mine - sa nu le cer telefonu' sau ceva... exagerez, dar majoritatea se sperie, indiferent de reactia pe care o afiseaza. cand 2 minute mai devreme unu' (sau un grup) spune in gura mare ca ti-ar trage-o, nu cred ca mai ai chef sa zici 'mersi' unuia care pare amabil. habar n-am... cel putin la noi, acolo, pe Bastiliei, unde sunt multe masini urcate pe trotuare, asa se intampla. adica e regula, nu exceptie.

hadean spunea...

nu vreau să le iau apărarea maimuţoilor dar...ai observat că după femeile urâte nu fluieră nimeni?
pe de altă parte, ce puţin în public(exceptând 8 martie), femeile sunt muuuul mult mai civilizate decât bărbaţii, indiferent de clasa socială, meserie sau vârstă.

hadean spunea...

(cel puţin)
(muuult)

ruxa spunea...

maria: probabil ca n'o sa reusesc niciodata sa pricep de ce fac asta. dar asta nu ma immpiedica sa regret ca n'am o bazooka la mine de fiecare data cand trec pe langa zone d'astea colcaitoare de "masculi"

innu: pai io nu cred ca au cu ce :)

rares: ai dreptate. dupa ce auzi fluieraturi si papusa si ce ti'as face de te'as prinde nu mai ai chef sa zambesti chiar daca se intampla ca urmatorul barbat pe care'l vezi sa'ti faca un compliment plin de bun simt.

ruxa spunea...

adi, nush in alte ocazii, dar despre mine ieri nu putea sa'si dea nimeni seama daca's frumoasa sau urata. d'aia mi'am si descris tinuta, ca sa subliniez ca eram cat de comuna se poate..
iar de claxonat au claxonat si soferii de autobuz. what? opreau, acolo, langa mine, cu pasageri cu tot dac'as fi facut vreun gest de "sunt dispusa"?
l'am batut odata p'un trecator prin bucuresti, pe langa gara, p'aici, care a incercat sa ma pipaie si cand s'a restras s'a impiedicat de un gard si'a cazut. cred ca era oarecat baut, dar l'am batut pe ala cat pentru toti, picioare'n cap si plase (ca de'aia m'a prins descoperita, aveam doua plase in mana) cu mere'n cap la greu. si i'as mai fi dat, si i'as da si'acu!
e drept, insa, cred ca exista un mare numar de femei care se bucura intrucatva cand sunt bagate in seama de barbati, chiar si'n felul asta badaranesc, poate sunt femei cu care comportamentul asta gen "me tarzan, you jane" chiar functioneaza. dar asta nu'l face )pe comportament) mai social sau civilizat.
brrrr!

erata la comentariul anterior: *m'a impiedicat. viteza, sry!

maria spunea...

adi- ilinca are dreptate. cred ca poti sa fii si muma padurii ca ei tot fluiera.....daca cumva indraznesti sa nu ai 50 de kg peste medie, atunci nu ai nici cea mai mica sansa sa scapi fara cor

ruxa spunea...

maria, din pacate :(
ah, sa nu uit. zicea anca de un posibil extra bilet la kylie. e? :)

maria spunea...

pai de unde sa mai fie ca l-a luat ea...

ruxa spunea...

ti'am explicat la tine, modereaza'ma :)

hadean spunea...

ilinca, maria, doamnelor şi domnişoarelor, adevărul e că (şi se supără mulţi pe mine când spun asta) luaţi la grămadă, suntem încă un neam de ciobani, mioriţa nu ştie decât de fluierat, cânele bărbat la fel. probabil asta e cauza, ăsta e motivul pentru care mulţi (da' chair mulţi) ţopârlani consideră că mijlocul cel mai eficient de a comunica intersul sexual e fluieratul.sau claxonatul, că mai sunt şi ţopârlani cu "covrig" în braţe.
trăiesc într-un oraş cu români şi unguri şi alte cîâteva naţii (slovaci, italieni, oarece evrei). doar pe români îi vezi scuipînd coji de seminţe pe stradă, urlând din goana maşinii după un prieten pe care l-au văzut pe trotuar sau în altă maşină, fluierînd după femei pe stradă de la înălţimea schelelor. Şi pe cuvânt, am văzut şi constructori unguri sau ţigani care pun burlane. Şi am surprins privirile ţigănuşului (gabor) spre duduie şi am surprins şi scatoalca venită urgent din partea ţiganului senior. după care ăla micu s-a întors la burlane. cred că dacă ar fi fluierat ar fi fost împins de pe schelă. asta se cheamă în anumite medii "educaţie". mă rog, e o metodă. am mai spus-o şi altă dată, a întoarce capul după o femeie pe stradă, oricît ar fi de atrăgătoare, nu e un compliment nici pentru femeie nici pentru tine, dacă te ţii bărbat. fluieratul sau claxonatul, cu atât mai puţin. şi asta tot educaţie se cheamă. iar la noi lipsa la capitol e mare.
"me ţăran, you jane" se potriveşte mai bine decât "me tarzan you jane".

ruxa spunea...

adi, ok. asa e. dar DE CE? poate imi explica cineva care'i treaba, ce'si imagineaza pitecantropii care fluiera si claxoneaza dupa femei pe strada? de ce fac asta?

hadean spunea...

pentru că Dumnezeu dă dar nu pune în traistă. pentru că evoluţia are limitele ei, pentru că e greu să fii jedi, pentru că instinctul primar are nevoie de şlefuire prin educaţie dacă vrem să ne diferenţiem de celelalte primate (să nu mă duc mai jos pe scară). we don't need no education? bullshit!

hadean spunea...

cât despre ce-şi închipuie, probabil îşi închipuie că sunt nişte reprezentanţi impecabili ai speciei, exemplare atât de reuşite încât femela nu rezistă, ba chiar abia aşteaptă să fie abordată. de unde trag concluzia că la mijloc trebuie să fie un retard sever.

ruxa spunea...

adi: multumesc.

si mai multumesc odata! :)))

ruxa spunea...

adi: multumesc.

si mai multumesc odata! :)))

hadean spunea...

cu plăcere.şi eu. eticheta din paranteză mă măguleşte:-)

Anonim spunea...

de ce? de ce? de ce?
de cretini, de cretini, de cretini.
de-asta.

ruxa spunea...

samurai, welcome!
si ai si tu dreptate. cretinismul, insa, e patologie. oare tot neamul e boland?

nelu spunea...

ce fraieri, auzi la ei să claxoneze şi să fluiere când se ştie că pentru a avea succes trebuie să strigi : păpuşaaaa, prinţesaaa, frumoasaaaa, iubitaaa..:)). ilinca, ăia care fluieră şi claxoneză sunt din categoria ăluia întâlnit de pisicot în supermarket...nişte tărani, vorba reclamei. deşi nu sunt psiholog, încă, cred că se manifestă aşa din lipsă de femei adevărate prin preajmă.

ruxa spunea...

ritchiu: stii ce e cel mai funny. si trist, in acelasi timp? faptul ca unii dintre ei AVEAU femei langa ei, in masina!

nelu spunea...

adevărul este că am trăit şi eu momente în care am făcut eforturi considerabile pentru a privi în ochi câteva domnişoare. de fluierat până acum nu am fluierat decât câinii, iar de uitat admirativ la o altă femeie în condiţiile în care lângă mine se află o altă doamnă/domnişoară, niciodată. mi se pare jignitor pentru cea de lângă mine.
dincolo de toată povestea asta, din păcate, sunt femei care se mândresc cu reacţiile de care ai avut tu parte. aşa cum printre noi există babuini, şi printre voi există babuini-femelă care abia aşteaptă să le fie admirate şi aplaudate diverse zone ale corpului.

Anonim spunea...

la cate semne sunt peste tot, da, cred ca tot neamul e atins.

ruxa spunea...

ritchiu: pai sa le facem o rezervatie, zic. sa se fluiere si sa se respectiv bucure intre ei, babuinii! :)

nelu spunea...

eu propun sahara, pardon.. o junglă, să se simtă şi ei ca acasă :))

ruxa spunea...

in sahara e frumos, am fost eu. fireste, nu si in mijlocul desertului, cred ca acolo e o clima cam prea.. hm.. aspra :))
iar oazele's prea frumoase.

nush, e extrem si cioroieneste sa gandesti asa. dar uneori ma gandesc cu placere la varianta in care am putea trai.. cum sa zic.. civilizat! :)