17 apr. 2008

zi de zi

zi dubioasa, asa, inceputa devreme si terminata tarziu, cum e mai rau. foarte multe campanii in mai, daca trec cu bine de luna asta imi promit o cafea la ovidiu in primul weekend liber. o intalnire, mmm, placuta la amiaza. si oana pellea la carturesti, absolut intamplator - multumim, domnita, ca ne'ati dus! -, dar nu mai putin minunat(a), de o naturalete incantatoare, un joc si o stare, toata. foarte tare mi'a placut.

dupa aia, un ceai la crem cafe, si un chelner zapacit care m'a amuzat peste poate.

in statia de troleu de la romana, un domn cu carja. seamana cu cineva, nu'mi dau bine seama cu cine. vine troleu', o doamna din statie se adreseaza domnului: "sa va ajut". domnul baguie ceva, se urca cu oaresce greutate. in troleu trece pe langa mine si se aseaza in fata. doamna ii spune, asa, din mers, ca'i plac cantecele lui, si atunci mi'am dat seama ca era cornel constantiniu. si, nush, parca mi'a facut rau sa'l vad asa... foarte trist.

m'a reinvadat cotidianul bucurestean. si nu pot spune ca ma bucur.

3 comentarii:

Pisicot spunea...

Eu nu zic decât atât. Mersi de piesă, îmi place :)

ruxa spunea...

daaaaaa, si mie, m'am trezit fredonand'o azi dimi. cre ca e de la intalnirea mmm placuta de ieri de la amiaza :)
apropo, sa'tzi traiasca zmeu', doamna! :)

Pisicot spunea...

mulţumesc