19 apr. 2008

ce bine!

azi mi'am petrecut toata ziua cu mine. program administrativ, piata, o vizita, un parfum nou (the beat de la burberry, e bestial! - multumim mãriei sale) - cadou intarziat de ziua mea, si un brat de liliac care l'a vrajit pana si pe sony de era sa dãrâme vaza. oferta speciala: cumperi cinci buchete si primesti doua gratis. asta, sau nenea de la piata avea chef sa plece mai repede acasa! si un caine extrem de haios, ciufulit, murdar si cu limba scoasa. si telefoane si sms-uri, si lene sa ies din casa, pe seara, dar ploaie cu miros de ploaie de vara, praf si verde!

si'am copiat februarie si martie 2007 din arhiva de pe 360. nu pot sa sufar munca asta de copy/paste, dar cred ca mi'ar parea rau daca gandurile alea s'ar pierde ori s'ar rataci, asa, aiurea.

si intre timp am auzit la radio ca ziarul care a scris ca putin divorteaza ca sa se'nsoare c'o gimnasta mult mai tanara a fost inchis. cam atata despre libertatea presei...

later edit: bonusul serii, La dolce vita pe TVR Cultural. Delicios!

Niciun comentariu: