28 apr. 2008

premiera

uite ca e luni seara si n'am plecat in delegatie. o sa plec maine, intr'o alta formula decat cea stabilita initial (ooof!) si, ca bonus, pricep ca se anunta si o vreme "superba", atat de frumoasa incat nici nu ma deranjez sa mai iau costum de baie.

si, colac peste pupaza, am ramas softless la computerul de acasa. office si win aveau niste comportamente corupte, inacceptabile, asa ca mi'am petrecut toata ziua fara net si fara computer. a fost ok cat am fost in tunisia, da' acasa.... it suuuuuucks!

in plus, purcelino, motanul alor mei, cu care am locuit si eu vreme de 10 ani (acu are 15), pare'se ca are diabet si se cam stinge. trage niste miaunaturi de ti se rupe sufletul. ai mei sunt dezolati: dupa ce'am plecat io de'acasa purcelino a fost "copilul" lor.

am asa un kef de duca de m'as baga sub patura, intocmai precum pisicul asta din poza, numa' c'as trage si patura peste nas, uite'asa, si'as sta acolo pan'ar trece.

hm, poate ca totusi ar fi trebuit sa tin post..?! sau sa nu muncesc ieri?... 2late now!

una peste alta, e prima data in viata mea cand n'am chef sa plec la mare. uffa!

4 comentarii:

hadean spunea...

suntem alături de tine şi de puţinul tău chef. fii tare!

Pisicot spunea...

S-ar putea ca întâlnirea cu marea, chiar şi în condiţiile astea, să te schimbe. Du-te şi-o să vezi...

ruxa spunea...

hadean: sar'na! si eu sunt alaturi de mine! :))

pisicot: ai avut dreptate. m'a :)

Anonim spunea...

imi pare rau de purcelino. mama si-a gasit pisica dupa 4 zile de cautare si era bucuroasa de-i curgeau lacrimile. cu pisica isi bea cafeaua - copiii ii sunt plecati in lume :)