7 ian. 2008

stupids' zelu!


pe la cinci jumate (a.k.a. 05.32) m'au trezit un hârâit si'un troncanit. primul gând a fost ca sony a darmat biblioteca iar acu târâie aragazul pe palier, da' pisica parea la fel de nedumerita (si nevinovata) ca mine.

parca venea de'afara. dupa ce'am luat o gura de apa ce mi'a trimis instant maseaua si restul partii drepte in tinutul nevralgiei, m'am uitat pe geam. in parcarea menesterului, la ora 5.32 erau doua pluguri ce faceau un zgomot infernal, mai ales ca lama lor se cam târa pe asfalt, practic zapada nu prea mai era pe aleile pe care treceau ei, da' asta nu i'a oprit sa continue harmalaia care, cred, a trezit tot cartieru! pe strada inca era zapada, da' parcarea ministerului, nene, curata-curata! ce face zelu asta din oameni la 5 jumate!

pasamite orban doarme in masina pana la serviciu si se trezeste sa vada care'i treaba cu zapada numa cand ajunge aproape de minister. se uita pe geam, vede asfalt si zice ca e bine. si dupa aia se da jos si intra in menester si poa' sa declare apoi peste tot ca el a vazut asfalt si ca situatia e ok.

io am termopane si tot m'a trezit zgomotu. da' aia fara? cre ca au sarit din pat direct sub el. si sa nu'ti vina sa'i strangi de gat pa ei si pa mama lor de idioti si pe zelu'?

am mai reusit sa adorm pe la 7 fara ceva, cred, si de la zgomot, si de la durerea de masea, si care ma doare si acum toata partea dreapta si m'am trezit, fireste, keauna.

da' cel mai tare ma doare ca'si bat astia joc de noi.

NB: in parcarea lu menesteru sade acuma de pomana un plug si nu pot sa nu ma gandesc la faptul ca mai mult ca sigur plugul ala e mai mult ca necesar in alta parte si ca cel putin un edil o sa declare azi ca nu's destule utilaje.

Niciun comentariu: