iac'asa am intrat in topul european al brazilor de craciun, mai exact pe 1 decembrie, direct pe locul 1, gratie rozaliilor de la milenium. ma rog, gusturile nu se discuta.
PRistic vorbind, as zice ca oamenii roz au pus la cale un nou concept in comunicare si marketing si'alte stiinte de genul care este: brad awareness!
nu mi'e clar pana nu vad, dar daca nu l'au branduit, chapeau, sau cum s'o zice in portugheza lor! nu de alta, dar deja ne'au (pro)pus sarbatorirea Craciunului cu 24 de zile mai devreme. acuma cum ar fi sa vina si millenium cu sapte ani mai tarziu??!
brandul este bradul!
imaginea e sutita de pe net, ca e prea tarziu ca sa le cer una colegilor de la JN. mea culpa!
Un comentariu:
Awareness ca awareness, dar intrebarea e daca e pozitiv su negativ. Initial eu preciam faptul ca se vorbeste mult (si de bine) despre bradul Millenium. Doar ca de ceva timp aud si citesc multe pareri critice cu privire la el: ca e urat, ca nu e cel mai inalt, ca-s doar fiare, consuma mult...
Trimiteți un comentariu