14 nov. 2007

partidul pute!

ta daaaa! iliescu si'a facut blog!

a scris azi toata presa despre asta, ceea ce inseamna ca miscarea si'a atins scopul. blogul e slabut si fata de ce'ar putea sa fie dar si fata de ce poate babuta ion. da nu despre asta e vorba. sau...?

cand am venit azi acasa, in lift, am gasit urmele unei corespondente intre psd si un potential vot. pesedeii au pus in cutiile postale neste pliante pe care nici nu m'am uitat inainte sa le pun la cosul de la parterul blocului - si care, cos, este sudat, pentru a nu fi furat - pen'ca nu i'as vota orice mi'ar zice.

cand sa intru in lift, insa, am fost uimita sa concluzionez ca e cel putin o persoana pentru care pliantul pesedeului a fost asa, ca o raza de soare in intuneric. ma rog, era o figura de stil: de ceva vreme nu se mai fura becurile din lifturi. dar si daca era intuneric tot as fi putut simti efectele corepondentei dintre psd si potentialul lor votant. olfactiv. pentru ca potentialul votant (si care e fix electoratul psd) a citit atent, probabil, ce scria pe pliant, ca mai toata lumea la toaleta, indiferent unde e toaleta, chiar daca toaleta e un lift. a citit, deci, ce zicea psd-ul, l'a ajuns mesaju, iar apoi s'a sters cu el la cur.

da' ce daca partidul pute? bunicuta are blog!

Niciun comentariu: