pe prima sa pagina, editia de saptamana asta a revistei capital povesteste de o campanie pentru produsele romanesti. vezi, doamne, daca am cumpara produse romanesti am salva cam un milion de joburi. mi se pare o tampenie. nu cred ca's amenintate un milion de joburi. poate gresesc, da' p'asta o s'o cred cand criza si agentia de stat responsabila cu somerii vor plati ajutorul de somaj cu numarul un milion unuia care si;a pierdut jobul din motive de criza. EXCLUSIV de criza.
de ce sa cumpar produse romanesti? de cele mai multe ori sunt mai scumpe si mai proaste decat cele de import.
poate daca muncitorul roman ar avea mai mult chef de munca si managerul roman ar avea mai multa minte s'ar schimba ceva. ar exista niste politici destepte de marketing, de distributie... kestii d'astea care lipsesc, in genere, produselor romanesti. pe langa calitate, desigur.
3 comentarii:
Sunt de acord. Facem numai rahaturi. Doar nămolul e ”calitativ”.
Adică tot un fel de rahat.
rares, nu folosesc namol nici cand ma bat cu femeile. desigur, pentru ca nu ma bat cu femeile. ca sunt o duamna.
da' aseara mi'am adus aminte si de telemeaua sibienilor de la mine din piata. si e buna. deci namol si telemea.
care mai da, care mai liciteaza?
Trimiteți un comentariu