6 mar. 2009

ilinca pleaca la plimbare

plec in we-ul asta sa ma ravasesc la minte, colectia primavara 2009, ca cine stie cand mai apuc. intrucat e vineri seara, sunt dupa o saptamana de munca si multa informatie noua, n'am pretentii c'as fi in stare sa scot din mine o kestie care sa va puna pe ganduri tot finalul de saptamana asa ca va sfatuiesc sa va duceti la filme. cum ar fi

u2 3d - pentru u2, oricand, oricum, si pentru experienta 3d. cum ar veni, intinde bono mana'n sala si te mangaie pe cap. nu va luati floricele daca chiar va place u2, nu e de stat jos, e ca la concertul live. foarte misto.

revolutionary road, extrem de neinspirat tradus nonconformistii, e a must see. fara pretentii de scenariu original, jocul celor doi protagonisti e puternic, iar regia chiar se vede. muzica, de asemenea, e parte integranta din poveste.

strania poveste a lui brad pitt - n'ar fi un film rau daca n'ar fi, totusi, atat de hollywoodian, sau daca brad pitt ar avea o partitura ceva mai diferita de hit-ul meet joe black. e de vazut, asa, ca sa nu ziceti ca nu l'ati vazut. si, de fapt, nici macar nu e asa de rau. da' nici bun nu e.

si mai sunt doua filme pe care le'am bifat, new in town si bride wars. dar numai si numai daca va suiti pe pereti de plictiseala, pe principiul ca zugravitul este, totusi, mai scump decat un bilet la cinema.

eu o sa joc, probabil, diverse jocuri de cabana si de societate. si o sa dorm. si o sa citesc. si o sa fac poze. ce bine.

a! daca va invita domnul sony la vreo petrecere, va rog sa'i reamintiti ca nu are voie sa faca asa ceva in lipsa mea. dar dati'i un telefon din cand in cand, ii place teribil sa stea de vorba.

10 comentarii:

miki spunea...

eueueu... am gasit nonconformistii drept un film format dintr-o mare burta. dar clar sunt eu de vina.. si oricum nu am pretentii de critic de film. dar asa, cat sa fac pace cu gusturile tale, am sa stau si-am sa povestesc cu domnul sony. o sa ii explic de unde sa isi procure o caracatita de-aia de are matza sora-mii si despre care aceasta, matza, spune ca nu se iegzista o jucarie mai faina de atat. dar ma rgo, nu te mai baga tu in discutiile noastre. tu distreaza-te acolo!

hadean spunea...

week-end fain :-)

stroem spunea...

Vrem pozele !
Si nu-l mai lasa singurel pe Sony !

ruxa spunea...

miki, pai sa'mi spuneti si mie de unde vine caracatita, sa se distreze si domnul sony cu dansa, daca e asa de haioasa!

adi, mersi, si tie. la mine a fost foarte misto.

stroem, vin pozele. putine, a cam plouat si era noroi pe coclauri

miki spunea...

puuoiii.. a fost luata la intamplare, dintr+o piata, de pe o taraba... nimeni nu i+a banuit potentialul :) daca mai gaseste una, o sa iti ia si tie, am aranjat deja. ca si matza ei a distrus prima caracatita.

ruxa spunea...

domnul sony a distrus o geanta cat am fo eu plecata. probabil d'aia, ca io nu i'am luat caracatita. regrete eterne
(desigur, era o geanta esprit, nu putea cu una de la meli melo!!!)

miki spunea...

domnul sony are gusturi, se stie, nu inteleg de ce ai avea dubii in aceasta privinta!

ruxa spunea...

nu erau dubii. erau sperante :))

miki spunea...

da, nasol si cu sperantele astea... adica mor ele ultimele, dar mor pana la urma. damn!

benny(dana) spunea...

bride wars..belea!!!
:))