8 iul. 2008

sex cu perversiuni

azi jn iese pe piata c'o carte de mare respiratie, ii zice tot ce'ai vrut sa stii despre sex si ti'a fost teama sa intrebi si e satisfacator de groasa. de unde si banuiala mea ca multora le e teama sa intrebe. sau, saracii, nici macar n'au pe cine! si, fireste, se aplica si vorba aia: de ce ti'e teama, de'aia nu scapi!

asa o sa pateasca si unii dintre vecinii mei, cei carora le e teama c'au furat din casierie si'o sa'i prinda si care n'au platit intretinerea si o sa'si piarda casa. well.. baieti, viata e o partida de sex. daca nu stai/platesti, se cheama viol. uneori are si perversiuni. uneori, perversiunile presupun catuse.

pai de ce?

pai de vineri. de cand n'am apa calda. am crezut c'am intrat in revizie. din culise mi se spune ca nu mai exista acest sistem invechit si cine zice are dreptate. nu e revizie. e o notita mica pe usa de la lift in care se precizeaza cum ca asociatia (sase scari) are 240.000 ron (2,4 miliarde lei vechi, undeva spre 70.000 de euro) datorii la radet drept pentru care furnizoru ne'a sigilat teava de apa calda. si, daca situatia nu se repara pana la toamna, tarziu, o sa lipseasca si caldura in calorifere. solutia ar fi ca datornicii sa'si plateasca datoriile, iar noi, platitorii la zi, sa mai cotizam odata la fondul de rulment, 400 ron/apartament, si poate poate esalonam datoria. datorii, cica, sunt din 2003.

acuma... io cunosc trei vecine si mai pot identifica inca pe'atata. nu ma intereseaza deloc cine ce are in casa... exceptand fazele cu miros de peste prajit, butoi de varza pe cale de lichidare si tot felul de vechituri care ar trebui duse jos, la tomberoane, in loc sa fie lasate pe balconul ghenei, trantitu' usii de la lifturi samd

de viata mea se intereseaza cu precadere juma din bloc, pricep, cine e aia de la sase, si mai ales vecina de sub mine, o vaduva deloc vesela si cu lacune evidente cel putin la capitolele simtul umorului, "nervii acasa" si cultura muzicala.

una din vecinele pe care le stiu zice ca politia, garda, pe ei, pe mama lor. ca sa fiu sincera, nu m'ar deranja ca vinovatii sa stea nitel la mititica, dar asta nu m'ar incalzi prea tare si mai ales nu cred c'ar incalzi apa din tevi. fireste, nimeni nu vrea sa se bage la administratie cu asa lipsa in gestiune. deci avem un administrator care, pe vreo 16 milioane, lunar, freaca trei hartii in dreapta si trei in stanga.

si care e pe cale sa aiba o dimineata proasta. foarte proasta. pentru ca mie nu'mi place sa fac dus numa cu apa rece. si am convingerea asta tampita cum ca cine nu plateste sa se duca sa stea la cort pe calea vacaresti, iar cine fura sa se duca sa stea la jilava. mda, stiu, io si copiii care mai cred ca i'a adus barza.

intre timp imi spune si mie cineva cum se cheama chestia aia mica, asa, o cutie, care'ti incalzeste apa instant? nu boiler, e al'ceva, da' nush cum ii zice. mersi.

30 de comentarii:

maria spunea...

aoleu vai de capul tau......pune centrala cit mai repede, ca nu rezolvi nimic altfel.

ruxa spunea...

da, presupun ca vara asta o sa'mi fac sanie... mama naibii de treaba. nu puteai sa n'ai dreptate tura asta si sa fie revizie? :)

maria spunea...

sorry :(

ruxa spunea...

e, asta e, o lupta'i viata deci te lupta. intre timp am aflat ca e recomandabil boiler electric, nu instant, ca asta din urma n'are debit. cat traiesti inveti :))

ruxa spunea...

si centrala nu pot sa pun, adica pot, da'... teava de gaz pana la sase nu mi'o trage nimeni moka, asa ca nu centrala. momentan. poate totusi se rezolva.

hadean spunea...

ştiu că asta nu-ţi încălzeşte duşul dar află că sâmţăsc alătuiri de tine. în ultimii doi ani am avut întreruperi la apa caldă destul de des pentru că s-au schimbat ţevăraiele în cartieer şi la noi lucrările durează muuult mai mult decât la alţii. o soluţie ar fi să încălzeşti apa cu maşina de spălat. ia ceva curent dar măcar nu răceşti.

ruxa spunea...

n'am masina de spalat decat la mama - 5 minute de mers pe jos cu uitat la vitrine cu tot si cumparat ciocolata regulamentara. sau alunele. sau ceva. mama e mai rau decat un copil :)

si tot la mama fac si dus acu, da' nu e in regula. adica.. la dracu, cine nu plateste, sa stea la cort, zau.

maria spunea...

din ce stiu eu asta cu datoriile se rezolva cel mai greu. boiler sa fie

Pisicot spunea...

deci fuga la magazin (brico e ok) şi ia-ţi un geizer sau ceva de genu' ăsta. merge şi nu e scump, se montează uşor. doar că îţi recomand să închizi tv-ul, ac-ul şi altele de genul ăsta. mie îmi cam săreau siguranţele :D

Anonim spunea...

adi... voi aveti probleme cu apa calda? a?

poi fa-te nene sondor si-ti tragi propria tsava cu apa termala si-ai scapat de probleme..

chiar, voi platiti apa calda?

ruxa spunea...

pisicot: cica se rezolva in cateva zile. daca nu fac pneumonie, cistita si alte ite o sa mai am un dram de rabdare. si dupa aia ma apuc de vandut televizoare. ale alora care nu platesc, fireste. si frigidere. si ... rinichi daca trebuie. tot ai lor! mama lor!

about2run: nu merge, ca e dura apa aia de la felix. stiu io! tre sa te dai bine bine cu crema dupa ce te speli chiar si cu apa de la dus.

innuenda spunea...

Eu am un astfel de instant de încălzit apa, un gheizer. Şi e foarte bun, o vreme:P.
Adică pretul e modic, vreun milion jumate-două.
E discret, cu butoi ca boilerul şi mai şi încălzeşte apa.
Pisicot, mie nu-mi săreau siguranţele, dar scădea lumina când puneam gheizerul în funcţiune :D

ruxa spunea...

innu, da' n'are presiune mai scazuta la apa? ca io asa am auzit

hadean spunea...

a2r, se incearca dar (ilinca stie) apa e prea ..minerala pentru conducte, care ar trebui schibate prea des. si de platit cam platim si cat nu consumam, pastele..

ruxa spunea...

doamne, robul tau adi a facut referire la paste, stii, pastele fainoase, ca lui ii plac bine fierte si asta consuma apa mai multa :)

(adi, am auzit c'o sa fie furtuna zilele astea, sa nu te trazneasca)

hadean spunea...

ilinca:-))))
multumesc. uite, vezi, si lipsa diacriticelor poate lucra in favoarea omului cu o vorba buna de la cine trebuie. m-ai inveselit.

ruxa spunea...

adi, acu... nu te baza ca ma si asculta. io doar am incercat, poate poate ajuta :)

Anonim spunea...

:))
fiind vorba de adi si eu tot la paste fainoase m-am gandit, oricum, ceva facut la cuptor(alea al forno, cum se zice la mamalor)
si cand te gandesti ca vara ar trebui sa o tinem numai in salate :))

adi, ce sa zic... plusez: daca apa e atat de incarcata si iti infunda tevile, foloseste un schimbator de caldura, iti trebuie ceva cu forme evidente.. care sa imbratiseze teava prin care trece apa termala, apoi, cand s-a incins indeajuns sa imbratiseze teava ta de la incalzire... si tot asa. teava ta n-o sa sufere, circulatia lichidului e asigurata(stii ca intotdeauna apa calda merge in sus)... etc

oau, dat fiind ca nu sunt inginer, cred ca merit o licenta :)

hadean spunea...

anonim, nu stiu daca inteleg exact despre ce vorbesti acolo, cu forme evidente si imbratisari si tevi si caldura. dar cred ca nu-i o idee chiar atat de rea:-))

ruxa spunea...

anonim, data viitoare incearca, te rog, cu un pseudonim daca nu kiar cu numele tau, ok? :)

Anonim spunea...

anonim c'est moi!!!

viteza e de vina si probabil faptul ca nu am blog sau macar un cont pe blogspot.com


PS: mi-am pus si un fel de link/semnatura pana la urma

ruxa spunea...

much better :)

a, sa nu uit. cea mai buna apa la felix e aia termala, iarna, in piscina descoperita si pustie :D
prietenii stiu de ce!

miki spunea...

iti pastrez un dus la mine in celula. in casuta cea noua avem o baie care se numeste baia copiilor. problema e ca_copii n-avem. dar vezi cum se transforma problema in solutie cand ai un om la ananghie? deci vii? sa stiu daca antamez baia sau o ofer altor nevoiasi. numai printre vecinii tai ar trebui sa se gaseasca alti doritori!

ps cum sa platesti bai nene pentru cacanarii dracului?! pai si atunci eu de ce imi mai platesc intretinerea daca oricum pot ajunge altii sa o plateasca pentru mine? sunt tare proasta...

ruxa spunea...

miki, multam de oferta, da' daca TU, in casa TA, n'ai avut tupeu sa iesi din camera de frica lu iubitu lu sora'ta, da' io, in halat si cu prosopu in cap? se sperie, naibii, omu! :))

cat despre bani.. aproape jumate din suma sunt penalitati. datoriile, concret, sunt aprox 650 de milioane, deci cam un sfert. restu' nush ce sunt, n'am inteles

miki spunea...

ah, nununu, in casa mea cea NOUA. asta de are doar peretii acum. unde sor-mea nu se va mai iegzista. si baia copiilor e vis-a-vis de camerele copiilor, din doi pasi intri in camera si gata, esti intima. daca e, cat faci tu dus, noi stal la un etaj, tu la alt etaj. hai ma ca se gasesc solutii!

ruxa spunea...

pai, miki, draga mea, cum sa'ti spun.. eu sper ca pana cand o sa fie casa ta cea NOUA terminata si pusa la punct, ceea ce doresc sa ti se intample cat mai repejor, eu sper sa se rezolve cu sexul si perversiunile, zau, ca e fun dus cu apa rece, asa, o zi, doua, trei, o saptamana, da' deja ne intindem si as vedea sa se repare naibii mai repede situatia, ooof!

miki spunea...

mai, mie mi se pare ca imi eviti casa. si cred ca o sa te bat cu scandurile cu cuie din curte care mi-ai intrat si mie in picior si am facut vaccin anti-titanic, sau cum se numeste el :D

si cred eu sincer ca pe mess nu vezi cand iti scriu. ca eu ti-am raspuns. si tu mi-ai raspuns, dar fara legatura cu raspunsul meu. deci ori suntem incoerente, ori nu ma vezi. cum e?

ruxa spunea...

deci n'am vazut nimic. io te'am intrebat daca esti, n'ai zis nimica, si gata. am tacut. aaa, cine stie cine a mai vb cu mine, si io nimica!

si nu, nu'ti evit casa, fireste, da' nu vin, dom'le, in casa omului sa fac baie, vin si io spalata, si pe maini, ca sa mananc prajituri, sic :)
iar vaccinul se numeste anti-titan da' asta numa' daca scandura si taietura s'au produs in titan. daca s'au produs in rahova se cheama anti-rahova samd

miki spunea...

hai ca mai incercam si azi cu messu. si eu ti-am mai scris si alte dati si nu ai raspuns, deci asta trebuie sa fi fost, nu pura reavointa pe care o banuiam eu. hmmm.... :D

auzi, si nu pot sa imi fac un vaccin anti-titan daca stau in militari dar nu vreau sa am probleme cand merg in titan?

ruxa spunea...

ba, da, normal, dar mai bine'ti faci anti sectorul 3, ca sa stii o treaba. e mai scump, mult mai scump, dar nu asa de scump ca ala antibucuresti :)