29 iul. 2008

pauza

am avut in minte, la un moment dat, sa'i fac si blog festivalului folkyou! pen'ca, ma gandeam eu, celor care stau acolo ore intregi sa'i asculte pe artisti le'ar placea sa stie cum e in culise si ce se intampla inainte, in timpul si dupa.

nici anul asta n'am timp, din pacate. la toate evenimentele produse in house la care io ajung sa fiu producator (executiv, general, u name it), PR-ul aterizeaza, saracu, undeva in coada listei. altele devin prioritatile, in sensul ca anul asta sper sa am vreme sa dau primul comunicat de presa candva inainte de vineri, cand ar trebui sa plec la mare. si sa fac si followup, asa cum se cuvine.

nu am curaj sa ma uit cum o sa fie vremea in vama (neluuuu, 7, 8, 9 august - da'mi vesti bune, te rog!) dar sper sa fie ok. pana acum, cu exceptia unei seri sau doua, am avut noroc sa nu ne ploua. scena e acoperita, dar sala, intelegeti voi e... descoperita. nu exista loja oficiala, toata lumea sta pe nisip.

am facut doua din alea trei pagini, dar a aparut si editorialul - the better!

si mai sunt diagramele de cazare, dar despre acest lucru vom vorbi intr'un episod viitor. pana atunci, insa, aflati despre mine ca, nu stiu cum, dar ma si amuz. pr intre randuri.

11 comentarii:

nelu spunea...

sursele mele zic aşa : 7-9 august
Temperaturi maxime 27 - 30° C, vreme frumoasă, nori pauză, şanse de ploaie sub 10%, ceea ce e de bine. De rău ar fi că e cam devreme pentru o prognoză sigură, dar revin cu detalii după publicitate, astaaa câteva zile. :P

ruxa spunea...

esti invitat la festival. ploaie, soare, sa avem the weather man cu noi! :)
e soare pentru noi, e soare si pentru tine. ne ploua pe noi... sa te ploua si pe tine, na! :)te bagi?

nelu spunea...

ahh, mulţumesc, dar nu am cum să ajung..ture lungi, colegi în concediu :((

ruxa spunea...

ah, tu stii ceva de vreme si nu vrei sa te risti! :(

Anonim spunea...

acu' pe bune, cat a dat Margineanu ca sa participe?

nelu spunea...

ilinca, nu ştiu nimic în plus. promit :)

ruxa spunea...

just lethal: nu's genul ala de culise, iar eu nu fac genul asta de comentarii despre artistii mei :)

nelu: biiineeeee, dar!

Pisicot spunea...

Băi, ia termină tu cu festivalu' tău, că te-ai băbit :D

Anonim spunea...

io nu ca zic da' vreau sa PRopun sa te PReocupe totusi PRegatirea unui blog al festivalului. daca nu in PRoza, macar versificat. ar veni ca un PReambul PRetios.

Peseu: oferiti si PRemii?

semnat: Cristea PRiboi :)

ruxa spunea...

pisicot, termin, termin, candva pe 10 august sau asa ceva. si nu m'am babiiiiit!

just lethal: PRoblema PRopusa ne da dureri de cap. PRobabil ca nu se va rezolva. PRopun amanarea pentru la anu'. ideea cu PRemiile e o PRostie, zau asa, buget PRedominant mic si foarte mic.
semnat, PRedescu!

Anonim spunea...

Avand in vedere ca anul trecut te-am vazut 24 de ore in campul muncii la pregatirea festivalului, inteleg mai bine ce povestesti aici. A fost o lectie! Si mie mi-e dor de tine, sa stii. Imi revin eu la un ritm de comunicare mai decent si esti top of the list la intalniri! Pana atunci te-am pupat! Mwah mwah! O.