18 iul. 2008

multamesc, marfi! (dieee, bitch!)


murphy, v'am mai zis, e tipul ala care'mi guverneaza mie viata. il mai cheama si ironia sortii, ca atunci cand cel mai misto om ma iubea pe mine, iara eu, fireste, eram indragostita de altu, care era indragostit de alta... u know, lantul slabiciunilor.

dar nu despre amor vorbim azi, si nu din pricina asta am niste megadraci, draci din AIA, de nu mai tre sa le pun eu coada, coarne si copite pentru ca au ei. si tropaie. adica ar tropai daca azi n'as purta sandale noi care ma bat. da'ntelegeti ideea.

in loc sa fie vineri, a fost lumimartimiercurijoi, o zi d'aia care dupa ce ca e proasta nici nu se mai termina. adica dimineata un mail, ok, heeelloooo, ppl, am si io un sistem nervos. stiti cum se joaca unii cu intrerupatorul? stins, aprins, stins, aprins. e, io eram intrerupatorul. dezbraca'te ca te foot, imbraca'te ca nu te mai foot. si'uite'asa de vreo doua luni. si cand parea ca s'a aprins, azi palpaie iara. aaaaargh! si, nu, nu e de perso, e de serviciu. si nu, nu va zic.

la pranz, more bad news. si la amiaza cele mai bad news: sunt buna de plata. si dupa aia, inca o portie, si ma enerveaza si asta, da' aproape ca m'a bufnit rasul, ca ce'as mai putea sa fac?

de aceea, plec acolo in poza maine. as pleca si acum. m'as teleporta. ca sa pot sa strig ca tom din desene animate, tineti minte? cand ii dadea jerry cu barosul peste labe se ducea mai incolo ca tipe, ca sa nu'l trezeasca pe buldog.

ce sa strig? pentru a afla, va invit sa urmariti urmatorul fimulet:

11 comentarii:

Anonim spunea...

Dak ti-as spune k m-a amuzat toata povestea ta, ai spune k sunt sadik si rea si nu inteleg sau mie nu mi s-a intamplat. Ba nu. Stiu cum e si, dak te-as cunoaste, mi te-as si imagina intr-o astfel de zi lunimartimiercurijoi si vineri, mai ales la job. K sa nu mai vorbim de amintirea lui Tom care se duce sa tzipe in alt loc. Oricum, frumos loc ti-ai ales. O sa fiu atenta, poate se aude pana aici. Ha!Ha! Cum eu nu ma mai pot plange de astfel de zile la job si am si scuza aia k nu am voie sa ma enervez, tot ce pot sa-ti spun e: nu merita!

nelu spunea...

auzi? dacă pâlpâie, schimbă-l! şi becul :)

Anonim spunea...

io as avea o neclaritate confuza: sintagma "dezbraca'te ca te foot" e valabila cand intrerupatorul e stins sau aprins?

miki spunea...

mai, sincer vorbind acum, mie mi se pare ca "dezbraca-te si mai vad eu daca te foot" e chiar mai grava decat dezbraca-te ca te foot, imbraca-te ca nu te mai foot.

am zis!

ruxa spunea...

miki, era valabila si varianta asta :)

miki spunea...

aha. deci practic te simt. empatizam. cul! acum ti-e mai bine? trebuie sa iti fie mai bine... n-are cum altfel!

ruxa spunea...

da, c'amfugit in poza, d'aia. de maine incepe jihadul :D

miki spunea...

allah elachbar! ...whatever that means. am auzit-o si eu in filmele cu arabeti. si era mereu inainte de vreun jihad

ruxa spunea...

inseamna allah e mare. si e, dar nu cred ca are vreun amestec :)

miki spunea...

acum tu te-ai trezit sau cum?

ruxa spunea...

teo: da, e exact seria aia de kkturi menita sa te scoata din minti, prin indiferenta unora (aia gen "nu e treaba mea"), prostia altora si alte orgolii.
locul e ok, cu oamenii mai sunt probleme.. deh, ca orice pom cu uscaturile lui

nelu: pai schimbi locul, schimbi norocul. eu nu vreau sa plec de la jn. da' e ca aia cu nu vreau sa plec din romania :)

just lethal: cand e aprins, da' e pana de curent.

miki, si pre multi, vorba lui motoc :)
nu mai am rabdare piaristica zilele astea. si nici nu vrea sa caut. n'ai cu cine, dom'le, n'ai cu cine :)