10 feb. 2010

red red wine pe ma'sa!

azi am fost la medic. trecand peste placerile intalnirii fata in fata cu serviciile din minunatul nostru sistem sanitar, printre prescriptii si analize mi s'a atras atentia sa nu mai pun pic de alcool in gura odata cu noul tratament. asta daca vreau sa'i dau o sansa cat de cat cinstita ficatului din proprietate - (doar) una bucata.

pen'ca el, ficatul, se ocupa destul cu toate chimicalele pe care pr-ul (nu meseria, pr-ul asta) ma obliga sa le ingurgitez si cu niste colesterol misterios adunat. deci daca'i mai dau si alcool ii fac viata aproape imposibila.

relatia mea cu alcoolul e timida, desi are state vechi. ca sa intelegeti, eu beau bere fara alcool pentru ca aia'mi place! pun vinul la friptura da' numai uneori si in pahar. taria (zi whisky, vodca, gin sau ce'o mai fi) nu'mi place neam daca nu'i serios diluata cu suc de mere, de rosii or sanatosul red bull. deci, cum ziceam, alcoolul si cu mine - doua povesti paralele.

totusi, cand mi s'a zis sa'mi iau la revedere, parca nu mi'a placut. si in club? si de ziua mea, ca nu mai e mult? si.. sii..
e, asta e. am altele pe cap.

dar cum o veste nu e rea decat daca ti se tot trece prin fata, cu obstinatie, dupa ce'am plecat de la medic, facand browsing pe radio, in casti, dau de red red wine. desigur, am zambit.
cand, spre seara, am iesit in oras, tot red red wine, asa s'a ales din lista de ipod. mbine, da, ma rog, coincidenta, se mai intampla.

dar in bar canta the wine song - cat empire, iar cand am venit acasa, pe europa fm, ghiciti ce!

da, banca'ntai, nota 10: red red wine!

si, ca sa'i fac in ciuda, mi'am pus un pic de cabernet souvignon in pahar. na, ca'i alb, mori de ciuda, murphy!


Un comentariu:

innuenda spunea...

:))) Măh, mi-a ieșit și mie ușor ridicat colesterolul, dar doctorul meu a interpretat că nu-i problemă. Că cică am avut serul ușor hemolizat și de-aia!:))) Orice ar fi însemnat asta.

Și eu eram la analize pe 6 ianuarie, deci cumva după Revelion, if you know what I mean. So...

Red, red boiled wiiiine..:D