5 sept. 2009

the cohen

cred ca mi'a placut mai mult anul trecut. poate era de la ploaie, poate de la starea mea de-atunci, sau de la publicul mult mai emotionat.

the cohen, insa, a fost la fel de uluitor. riguros, modest, perfect de el insusi cu muzica lui cu tot. dar mie de data asta mi'a lipsit magia. sau, daca vreti, au fost prea multi oameni in concertul meu si prea putin eu.

desi mi'a placut ca, spre deosebire de anul trecut, de data asta am dansat vals la take this waltz :)

si, tot spre deosebire de anul trecut, a mai fost niste chimie - (inca) uluitoare si aia. si aberanta. ceea ce, desi ma face sa zambesc ca pisica din cheshire, nu cred ca e bine.

pe scurt, insa, dac'ar mai veni, m'as mai duce. cu aceeasi placere.

5 comentarii:

B85CSP spunea...

Mereu e altfel. Mereu va fi altfel. Chimia e secretul ;)
Ne(mai) ducem, desigur
:)

strelnikov spunea...

exact aia a fost si senzatia mea, in 2009 :)

nu mi'e clar daca el a cantat mai rutinat [deh, nu mai era de ziua lui] sau eram io mai rutinat dupa ce'l vazusem odata, da n'a mai fost same magic pour moi.

parca mi s'a parut mai cheesy... si partisan n'a mai sunat asa de sfasietor. anyway :)

btw cool blog.

ruxa spunea...

B85CSP, ne mai ducem. daca mai vine.. :)

strelnikov, cohen era la fel de emotionat si a tratat publicul mai degraba ca pe un prieten deja. si band-ul a avut aceeasi abordare (backstage access, deh)
cred, totusi, ca prima data au mers mai mult oamenii care si;au dorit cu adevarat sa'l vada, iar la tura urmatoare au venit si multi dintre cei care au auzit, ulterior primului concert, ca the cohen e cool
btw, mersi. ar fi si mai cool dac'as mai avea vreme sa scriu ca pe vremuri, dar.. :)

Anonim spunea...

dar?

ruxa spunea...

... dar n'am! :))