13 mai 2009

marti spre miercuri

se razbuna timpul. secundele devin minute, minutele se transforma in ore. trag de timpul asta ca de'un blat de pizza invartit pe deget. am facut o baie fierbinte si mi'am uscat parul cu foehnul. caldura, ca sa dilate timpul.

pentru ca in seara asta mai vreau sa citesc din Porecla, si dintr'o carte de specialitate, si niste articole. si o metodologie de lucru. toate, restante.

dar timpul nu se dilata. decat la trecut, cand te gandesti ca parca ieri ziceai ca zilele saptamanii n'o vor mai lua inaintea vietii si ca to do listul se va rezuma la alea opt ore. hai, noua. in loc de asta, pleci la opt. sau la noua. seara.
"parca ieri"-ul asta imi pare acum desprins din alta viata.

asa ca uneori, doar uneori, prefer sa renunt la niste somn. ca sa am vreme si de mine. e, nu mare lucru. uite, s'ascult cantecul asta. fin'ca the boss stie!

Niciun comentariu: