28 mai 2009

lumea nebuna

cica barbatii ar fi pe cale de disparitie, citesc in cotidianul. studiul, realizat de o cercetatoare (!), releva faptul ca la ornitorinci si canguri cromozomul Y se duce naibii incet dar sigur. si nici cartita europeana nu sta prea bine la capitolul asta.

mie mi se pare ca sunt deja disparute o serie de specii masculine. barbatus politicosus, de exemplu aproape ca nu mai exista decat pe ici pe colo, in numar foarte mic, fiind inlocuit cu specii din atlasul de mitocanie urbana.

si ce sa mai spunem de Mycocepurus smithii, furnicile care au renunat definitiv la sex si prefera sa se inmulteasca prin clonare? probabil ca'n lumea lor o laura andresan ar fi excomunicata :)))

update: a inceput! deja sunt mai slabi!

cat despre mine, aflati ca sunt bine si ma pregatesc sa plec la sibiu la FITS. abia astept!!!

PS patrascule, ca sa nu zici, na, imi fac mea culpa si pe blog. everybody, sa stiti ca am uitat sa'l sun de ziua lui! :(
si dedicatia de rigoare (n'am gasit cu adriana lima, ia cu NKOTB, hi hihi):

6 comentarii:

miki spunea...

la multi ani deci, patrascu. better later, se stie!

dincolo de asta, cred ca e o cercetatoare grasa si urata.
dincolo si de asta, cred ca si tu exagerezi cu speciile disparute. nu e vorba numa de barbati, ca aia din atlasul de mitocanie au si femelele lor! adica nu au disparut barbatii politicosus mai mult decat femeile politicosus. adica nu exista sansa ca intr-o zi, o mana de femei politicosus sa ramana si sa n-aiba cu cine sa se imperecheze decat cu aia din atlas. eu asa zic.

dar e tarziu. si e noapte. si nu trebe sa ma asculti...

ruxa spunea...

e tardiv, am citit ce'ai scris, daca n'ai zis si tu de la inceput...
dar sa stii ca oricum te'as fi citit cu atentie, no mater what, macar pentru ca te'ai alaturat urarior propatrascuciene (sau e propatrascuciste?? - cum o fi corect?!)
mda, ai femelele lor. e drept. da' cred ca'n atlat sunt mai multi barbati decat femele. si o sa cred ca merita sa le iei apararea cand o sa vad o gasca de femei pe strada fluierand si atacand verbal un barbat, na! :P

Mircea Popescu spunea...

Hi, hi, hi, v-am luat-o inainte (http://xxl.weblog.ro/2009-05-26/827932/Vai%2C-vai%2C-vai!.html#comments), am banuit ca vor aparea suporterite :))))

miki spunea...

ok. facem gasca. eu sunt doua. mai vine cineva? :D

YODA spunea...

da, am citit şi eu şi că ne transformăm în rozătoare, ceva de genul ăsta. Eu vreau să mă transform într-o mangustă :)

LZ spunea...

O lume nebuna, aproape disparuta. Dar are sarm. Nu ai timp sa te plictisesti!

http://laurazaharia.blogspot.com