14 feb. 2009

PS: heaven is no place on earth

nu stiu altii cum sunt, dar mie mi'a displacut de la inceput v's day. de altfel, se pare ca geoffrey chaucer a cautat un pretext pentru diverse love-related ca sa'l bage in calendar, si ca valentin asta e un sfant mic si pagan (cum altfel!?) si nici nu s'a remarcat prin vreo mare activitate sfantificeasca.

americanii au facut tam tam cu asta pentru ca ei au nevoie de pretexte sa iubeasca si sa cheltuie bani. in curand, peste cateva sute de ani, n'o sa se mai stie clar nici de craciun c'ar fi sarbatoarea nasterii domnului, ci, probabil, ziua in care coca cola a produs prima sticla cu modelul actual sau asa ceva.

amorul ghebos si comercial imi da fiori de neplacere pe sira spinarii oricum greu incercata de cervicalele tasate. prefer gerbera si anemone si crizanteme mici, ciufulite trandafirilor de sera. nu'mi place, in fapt, nimic din ceea ce se inscrie in retetele consacrat romantice. prefer gesturile mici, naturale, simple si poate de'asta exista un cor, corul vanatorilor (sic!), care canta piesa din dreapta primei pagini.

***

a: ce e din epoca de aur e cam alb-negru la mine-n cap
a: in afara de un trandafir mare si rosu
a: pe care l-am furat din curtea vecinului de sub mine si pe care ti l-am adus tie
a: cand te-am plimbat cu bicicleta pegas cu sa lunga prin parcu' de la gara
aveam 12 ani. si nici eu n'am uitat. altfel, nu l'as fi iertat niciodata pentru c'a stricat doua aniversari consecutive ale zilei mele de nastere. da, nitel masochista, nitel naiva.

***

tot din seria nu stiu altii cum sunt, nu'mi place nici sa ma bati "de ce iubim femeile" (humanitas newsletter strikes again)
carturescu (altfel, placut orbitor. mult) a strans acolo o serie de banalitati resapate din condei si a dat lovitura comerciala. cum dracu' sa nu te cumpere valuri de femei daca declari ca unul dintre motivele pentru care ele sunt iubite e "fundul mare si grasut"? there is still hope, aleluia!

nu va amagiti. ele miros si a transpiratie si a tutun ieftin, se masturbeaza si poarta, zau ca poarta, si chiloti de bumbac suta la suta. totusi, e adevarat citatul:
Pentru ca-ti spun "te iubesc" exact atunci cand te iubesc mai putin, ca un fel de compensatie

***

When I was a kid, my father had this dog that started to get all weak and sickly. He takes it to the vet, he examines it and says a maggot must have laid eggs in the dog's butt. The baby maggots have crawled up, now they've started to grow, and eventually they're gonna eat the dog alive from the inside. He says it should be put to sleep, because it's an old dog anyway. But father won't do it. He takes the dog home, he puts it on the bed, he reaches up into the dog, picking out the maggots with his finger, one by one. It takes him all night, but he gets every last one. That dog outlived my father. That's love, Sam.

***
as fi vrut sa pot alege un cantec related dar momentan imi urla dire straits in cap, si nu pot sa ma concentrez. poate mai incolo.

8 comentarii:

maria spunea...

da'ce au chilotii din bumbac?

ruxa spunea...

lol, absolut nimic. cartarescu zicea (doar) de dantele, satinuri samd

hadean spunea...

chiar aşa, ce au chiloţii din bumbac? :-))
să ştii că va dura mult mai puţin pănă să dispară sensul crăciunului aşa cum îl percepem noi. deja a început.
mi-a plăcut filmul din care ai citat:-)
nu l-am citit pe cărtărescu. eu ştiu de ce iubesc femeile:-)

innuenda spunea...

Ilinca, previzibilo!:))))
Special zic: ia, să intru la ilincuţa să văd cum dă cu pietre după Valentin.

Nu m-ai dezamăgit!:D

ruxa spunea...

adi, foarte bine. sunt convinsa ca si ele stiu de ce :)

innu, nu se pune ai avantajul de a ma fi citit si dincolo, stii ca nu'mi place ideea de "azi trebuie sa" :)

Anonim spunea...

am gasit eu un valentin de batut

:*

innuenda spunea...

Hehehe, nu s-o fi punând. Da' tot m-am amuzat!:D

Ia, cică se dau Valentini de bătut! Ori s-au dat. Eu nu am prins decât din lotul de pupat.:)

ruxa spunea...

octavian, si? l'ai executat? :)

innu, lasa, a trecut, e de bine, putem sa ne continuam vietile noastre lipsite de stralucirea unei asemenea sarbatori planetare :))