6 apr. 2009

alors regarde

sambata, dupa conferinta, gala dinner si'alte minuni jobistice (trecand peste programul de dupa, care a durat pana pe la 4 jumate dimineata), am iesit cateva ore prin oras. era foarte cald, de tricou, asa (din pacate, weather.com ma anuntase, in ziua in care mi'am facut bagajul, ca in we vor fi 4 grade, pffff!)

am stat la turn c'o cafea rece in fata si cu muzica franceza (presupun ca e ilegal sau asa ceva s'asculti muzici franceze in orasul nemtesc, insa nouvelle vague si patrick bruel erau in casti), citind a doua parte a micului ghid pentru intelectuali epuizati (sic!) scris de hannes stein - cum sa ai intotdeauna dreptate - pazea!


dupa asta am intrat in mijlocul actiunii, am dat un interviu despre catei, si m'am asezat pe jos de'a dreptu' in mijlocul pietei mari, direct pe piatra. eu, porumbeii si copiii. un copil, apropo, ii alerga pe porumbei cu un umeras - te face sa te intrebi ce vrea sa fie cand o sa se faca mare!

si'a fost aceeasi senzatie ca la mare :)

ca sa stiti ca stiu, pozele sunt arse - mea culpa. totusi, enjoy




update/alert: pantofii mei alb cu negru, cu toc cui ametitor, pantofii meeeei!!! preferatii, ei, da, ei! nu sunt nicaieri! sonyyyyyyyyy! scoate pantofii, ca fac moarte de motan!

4 comentarii:

Mihai spunea...

odihneasca-se in pace.

hadean spunea...

pisicăle astea :-)))

LZ spunea...

Ce haiosenie de caine! Sta la poza. E incantat de el!

ruxa spunea...

o, da, e un meserias si un prietenos :)