1 oct. 2008

ca sa vezi!

suvitele mov s'au dus odata cu vara, asa ca acuma am o culoare cuminte, un fel de saten deschis, blond inchis, u name it, ca io nush, exact. e din doua tuburi, si oricum, coafeza stie ce'a pus acolo!

si ma tot bate gandu sa mai skimb ceva, c'asa's femeile, ar schimba. culorile, tunsoare, scurt vs. lung, ondulat vs drept, si io as schimba si canapeaua din sufragerie, ca domnul sony si'a tot ascutit ghearele'i pe dansa si nu prea mai imi place de ea, nici cu cuvertura.

da' sa revenim. pen'ca nu ma mai fac blonda-blonda prea curand, ca mi'a facut praf parul, zic sa'mi mai pun neste suvite d'alea colorate. ma tenteaza albastru, da' nu prea are legatura cu ce e'n rest. sau gri, sau albe, sau... ooof, prea multe variante!

just for fun, desi cica ar trebui sa fiu roscata (am fost, zece ani, m'am plictisit de mine asa), my funky inner color ar trebui sa fie....


Your Hair Should Be Pink



Hyper, insane, and a boatload of fun.
You're a traveling party that everyone loves to follow.
probabil pentru ca imi place teribil piesa asta. si artistu, si vorbele si jocurile de vorbe. teribil teribil teribil de sexi!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Eu zic să treci pe roşcat. Facem concurs de cuceriri pe urmă :P

someonenew spunea...

daca maine te vei trezii si vei avea chef sa te faci verde in cap..esti libera...cum ai spus si tu...."cine e liber sa ridice doua maini sus" tu esti libera...fii libera..fa ceea ce vrei, fii cum vrei..

someonenew spunea...

so..be my guest to be yourself in continuare..o seara, de fapt o noapte frumoasa, domnisoara!

ruxa spunea...

pisicot: hm, e tentant :D
da' poate mai incolo, prin ianuarie, cand o sa fie zloata nasoala si petele de culoare putine

someonenew: verde nu cred ca e o optiune

Iza Oana spunea...

niste suvite mai deschise, in amintirea verii, propun eu:P