30 aug. 2008

neamul lui moka

cine nu stie cum e'n delegatiile de la mare, sa caste ochii si sa fuga de ele cat poate. ca'n legile lui murphy (sau, mai ales ca'n legile lui murphy), in delegatiile la mare e mereu cate ceva de facut, astfel ca, desi sunt aici de patru zile, nexam plaja, nexam baie.
conferinte si workshopuri, iar ieri a pus capac, cu cele doua drumuril dus-intors la mamaia, doua concerte si'un after party.

showul shaggy foarte misto, cu aproape 2000 de oameni in interiorul zonei in care a avut loc concertul si inca vreo 8-900 p'afara, prea saraci sau prea zgarciti ca sa plateasca 55 de lei cat a fost biletul. cand, in fine, li s'a permis accesul, au navalit in grup compact "care da mai tare din coate" si au comentat ca berea nu e gratis. pai daca vrei gratis, daca esti asa de rupt in cur (si unii chiar erau) ce dracu cauti, ma, in mamaia, la fite, unde e 12 lei kilu de piersici?

am oroare de gratisul asta romanesc. mor de nervii capului cand vad romanul imbulzit la mokaciuni. la targuri, mai ales, cand ii vezi ca vin cu punga sa adune orice pliant, cartulie, prezentare, orice, gratis sa fie, ti se ia de tot de romani si romania.

la banbu, la afterparty, la fel: fite si praf in ochi. desi intrarea era libera, cei care pareau sub un anumit standard erau opriti la poarta si intrebati de sanatate intr'o maniera aproape grobiana. in interior, poliester la greu si toace argintii si aurii, asezonate cu paiete si plicuri de scai. kelnerii erau impertinenti daca nu incepeai conversatia cu suta strecurata discret sau mai putin discret. am stat acolo mai bine de'o ora, de nevoie decat de voie. plastic, plastic, mr boombastic.

dupa, am fost la office, la right said fred, unde atmosfera era, neasteptat, foarte ok, si unde am intalnit si oameni cunoscuti cu care m'am si distrat, pana sa simt ca o sa adorm acolo, pe canapelele. la patru jumate, cand am revenit in costinesti, imi era asa de somn ca n'am mai putut, fireste, sa adorm.

dimineata m'am tarat invinsa la workshop si, dupa o ora si trei cafele, am asistat la conferinta sustinuta de ctp care a fost delicios de cinic si amuzant de trist ref presa de azi. am mai asistat si la furtuna starnita p'afara si cred ca as mai asista si acum la ea daca nu m'as baga o ora la somn.

m neste nori draguti de ieri, dar momentan gasesc efortul de a'i descarca din camera cu mult peste puterile si dispozitia mea. later.

5 comentarii:

Anonim spunea...

misto

ruxa spunea...

ceva deosebit, da

Pisicot spunea...

Eu vreau să văd norii :)

Unknown spunea...

si eu vreau norii
P.S. s-au intors paietele in bcuuresti, am vazut cateva prin mall, se plimbau nestigherite

ruxa spunea...

it's done :)