27 apr. 2008

pãr-fect fest!


viata unei femei e complicata, am stabilit asta deja acu' cateva posturi. si cum sa fie simpla cand numai produsele pentru ingrijirea parului (de pe cap) sunt zeci! sute!

nu numai ca vin de la firme diferite, fiecare cu brandul, comunicarea si marketingul ei, dar se mai si adreseaza feluritelor aspecte, forme si culori.

eu am parul ondulat (si, fireste, il vreau drept), saten-roscat cu reflexe blonde (si sa nu ma'ntrebe nimeni cum am obtinut aceasta culoare), uneori lipsit de volum si/sau stralucire, uscat la varfuri, vopsit si pe care il torturez cand cu placa cand cu foehnul.

ar trebui, deci, sa folosesc dupa cum urmeaza:

- sampon, apoi balsam pentru: par saten, roscat, pentru reflexe blonde, pentru volum, pentru stralucire, pentru varfuri uscate, pentru bucle perfecte sau, dimpotriva, pentru par perfect intins "fara placa", pentru par stralucitor ca diamantul, pentru volum, pentru o culoare care dureaza, si dureaza si dureaza...

ulterior, ar trebui sa folosesc o masca pentru par vopsit, pentru lisse intense (baieti, consultati internetu'!), pentru hidratare.

apoi ar trebui sa folosesc un leave in (din nou, fuga la internet, baieti!) pentru hidratare si volum.

astept sa se usuce nitel, apoi aplic, pe rand, ser pentru varfuri deteriorate, pentru stralucire si, din nou, lisse intense, dupa care mai astept un pic sa se zvante si astea, si pun pe par un spray care'ti protejeaza parul de caldura placii sau a foehnului, dupa care procedez la instrumentele de tortura a podoabei capilare.

si dupa aia, stiti ce? ar trebui s'o iau de la cap, pentru ca parul ar fi ATAT de imbacsit incat n'ar sta nicicum.

ma rog, eu am reusit sa gasesc o gama cu care parul meu se intelege ok. dar asta nu schimba faptul ca a fi femeie e un lucru cat de poate de complicat!

ps pe pariu ca la look-ul natural pretins in foto s'a muncit cel putin trei ore!

4 comentarii:

Carina spunea...

Culmea, la produsele pentru par nu simt grea alegerea. Poate pentru ca stiu deja ce vreau sa folosesc. Insa cand vine vorba de alte produse de ingrijire sau cosmetice...stau cu orele printre rafturi.

Pisicot spunea...

În primul rând...cred că s-a stat peste 5 ore la doamna, zic din experienţă. Apoi, mamă, te complici tu. Dacă e să te iei după ce zic ăştia clar că o să ai un păr ca pomu' de crăciun. Şi eu am încercat toate prostiile mai mult sau mai puţin profesionale. Acum am rămas la şampon şi balsam de la farmacie. Dermatocosmetice cred că le zice. Şi nu numai că mă simt bine dar şi arată extraordinar.

Anonim spunea...

da mai, saraca fumeie, cite alea pe capu ei!

pentru virfurile tocite, nu-i oare traditionalul foarfece mai eficace? sau, macar mai putin laborios

ruxa spunea...

carina: bine'ai venit!
nici eu nu am probleme, c'am o gama cu care ma inteleg. iar la celelalte e simplu: vichy la fond de ten, in rest ce s'o nimeri de la orice firma civilazata, de la rimmel in sus.

pisicot: io cu alea de la farmacie, boots and so, nu m'am inteles cum trebuie. parul meu e dificil dar ii sunt recunoascatoare ca, la cate i'am facut, saracu, nu m'a parasit :))

ciocolata: e, da. dar care femeie vrea sa se tunda prea des? :))