27 apr. 2008

gaspadin ilinca


mai putina lume decat de obicei la slujba, aseara, si un teolog care zicea la antena3 ca mersul la biserica e trendy pentru tineri. fun. asa e, aia de i'am vazut io faceau poze si comentau diverse.


e, a inviat! la placinte inainte!

ah, placintele costa. imi dadea tarcoale o bursita la acelasi defect umar drept. acu'si face de cap de la cele 30 de minute de framantat aluatul lipicios de paine. sper ca exista farmacii deschise azi - umarul asta are de carat bagaje maine, cand pleaca, impreuna cu mine, in delegatie!

ps asta e painea productie proprie

10 comentarii:

Anonim spunea...

:) adevarat a-nviat! incepi sa construiesti o imagine letala: razboinica wow, workaholica, blondobruneta cu umeri fragili distrusi sub povara calatoriilor si a painii ;)

ruxa spunea...

hahaha, asta a fost tare! ah, am spus ca'mi place sa cos goblen? :))

Anonim spunea...

muhahahaaaaa

Pisicot spunea...

să-ţi fie de bine!

ruxa spunea...

hihihi, gand la gand, taman am comentat si eu la tine :)

sar'na, am dus'o la ai mei, ca era ditai roata de paine :)

miki spunea...

mmmmmmm, ce delicios arataaa!! iar umarul trebuie ca s-a vindecat rapid de la sine, ca era ranit de la painica pascala, care deh, e sfanta si face minuni.

deci destrabalare placuta, sa nu te gandesti deloc la munca daca se paote, ca delegatiile nu sunt decat un pretext pentru socializare intensa si neortodoxa :)

Anonim spunea...

per-fect! parerea mea

ruxa spunea...

m: nu numa arata, faptul ca n'a ramas nimica de la pranz dovedeste fie ca era chiar buna, fie ca am o familie extrem de politicoasa :)))

cat despre umar e mai bine acu, pentru ca l'am tratat cu fastum gel si cele doua pastile de aulin gasite'n trusa de calatorie. bag seama ca nu erau expirate daca si'au facut efectu :))
delegatia deocamdata se amana pe motiv de cardan si nush ce la directia lu masina..

ciocolatacupiper: ce? - multumesc :D

innuenda spunea...

mamă, gaspadin ilinca, pâine?!? Eşti tare! Eu am crezut că e o simplă pască. :)

Eu vreau la mamaaa! :)

ruxa spunea...

lol
fac si pasca (e mai complicata decat painea), da' nu anu' asta, ca anul asta pastii au fost pe repede inainte :)
bine'ai (re)venit!