19 mar. 2010

TEAMisoara, aveti grija de Mile!


toate zanele au scris despre timisoara, eu sunt sigura care n'a facut'o pana acum. dar am fost atat de impresionata de tot ce s'a intamplat acolo, de tot ce'ati facut, incat nu mi'am gasit cuvintele. asta se intampla asa de rar, incat am lasat'o asa cu riscul de a parea nesimtita.

dar ce sa va spun, dragii mei? ca e o minune felul in care v'ati ridicat cu totii sa salvati un strain? ca e o minune ca numai intr'o seara ati adunat 8000 de euro? ca ne'ati primit in casele voastre cu inima deschisa? ca, pentru mine personal, a fost inca o reiterare a tuturor motivelor pentru care iubesc orasul in care traiti? ca mi'au dat lacrimile - si nu odata - mie, cea mai cinica dintre cinice?

voi stiti foarte bine lucrurile acestea, pe toate. si tocmai pentru ca sunteti atat de faini, am incredere in voi ca o sa aveti grija de Mile si ca o sa scrieti happy end pe episodul asta dramatic prin care trece el acum. mai faceti o minune, stiu ca puteti!

ganduri bune pentru voi toti, pentru mile si pentru ramona lui!

PS fotografia e facuta in piata unirii din timisoara. pe fetita o cheama maria si ar fi aparat pasarea aia cu orice pret! voi de mici aveti sufletul mare, ma, TEAMisoara! va iubesc mult!

2 comentarii:

Rareș spunea...

Am auzit și eu de Mile. Doamne, cum vin astea...

Parmalat spunea...

TU STERGI COMENTARII!!! La revedere, nu ma mai intorc EVER!!!