15 apr. 2009

din carute colorate



zdob si zdub - Tigan Si OZN
Asculta mai multe audio Muzica »

n'am nimic cu tiganii. ma enerveaza in egala masura orice neam prost, fie ca'i rrom fie ca'i roman. e drept, cand s'a pus problema sa fiu jefuita in plina strada, a fost vorba de trei copile de tigan. p'una am prins'o si'am batut'o cu draci dupa care am dus'o si la politie. si n'as fi procedat al'fel nici daca era blonda.

am cunoscut tigani foarte in regula, din astia traditionali, satrari, ghicitoare, aurari, florarese. si tigani cu carte, si fara, da' tot cu bun simt. si'mi place si muzica lor, iar pisica alba, pisica neagra e unul dintre putinele filme pe care am rabdare sa le revad a tz-a oara.

p'astia din poze nu i'am cunoscut, i'am (sur)prins numa', la MŢR, duminica, la targul de florii. si mi'au placut tare. enjoy


(ocazie cu care, pentru ca nu mai ascultasem de ceva vreme trupa aiasta, am si topait prin casa ca un diavol tazmanian, fata si pisica)

7 comentarii:

innuenda spunea...

Ultimul e un țigan pe nume Rabi?:)))
Faine pozele. De culoare. Așa cum ziceai și-n numele...:)

nelu spunea...

pun pariu că Rabi n-a tăiat bunătate de păr din adolescenţă

Rareș spunea...

Da, simpatici. Am fotografiat și eu, cu câțiva ani în urmă, niște aurari care se odihneau în fața cafenelelor de pe Dorobanți, hahaha!

Pisicot spunea...

Îmi place 3, bravo :)

ruxa spunea...

innu, nush cum il chema, ca n'am intrat in vorba, mi'era ca ma paruieste doamna cu basma rosie :)
de culoare, pozele. colorate :D

nelu, e, bietu de el, puate n'a avut bani sau vreme. facea cazane

rares, eh.. eu mai modesta, asa, la tarani, nu pe dorobanti ca altii :p

pisicot, si mie tot aia cel mai mult. si sefu, ala care tine mereu un deget in sus :)

innuenda spunea...

Ritchiu, nu măh, că la ei părul nu se taie, se smulge!:D
Glumesc, de fapt sunt foarte pitoreşti ţiganii tăi, ilinca! Eu îmi doresc un costum autentic de ţigancă şi am auzit că la târg se vindeau. Oare cu cât?

Jul spunea...

foto-progres, ilinca!:)