7 sept. 2008

aro "palace"

planul era sa scriu despre minunatul, incredibil de senzationalul show simply red. dar in timp ce'mi cautam cuvintele pentru cronica de spectacol... s'au intamplat lucruri. sa vedeeem...

am decis sa mai stau o seara in bv, asa ca mi'am luat camera la aro, ca s'au mai eliberat. camera de trei stele, trei sute, ca aia de cinci e sase si mi s'a parut ca un halat pufos nu e chiar asa de important. boooon. cer camera, completez hartia, imi ia bell boy-ul bagajele, hai in camera. intru in baie. cada uda, oglinda uda, prosoape vraiste in chiuveta, prosop ud pe jos. hait! nu e bine. sun la receptie, explic, nici o problema, ma muta in camera de vav unde totul e curat si uscat.

nerabdatoare sa fac un dus, dar drumu' la apa. pe bajbaite, pentru ca nu exista butonii aia colorati pe robinet care'ti spun care'i calda si care'i rece. si stau, si stau, si nu vine apa calda de nici un fel. sa nu credeti ca m'au prostit cu lipsa culorilor. la chiuveta am deskis in dreapta si la cada in stanga. si stau asa, pret de 5 minute si nimic! sun la receptie... nenea de acolo, intrucatva amuzat, zice ca vine, da' mai greu. intreb daca mai greu de cinci minute, zice ca sa mai stau cinci, asa, il "aud" cum zambeste la telefon si'si cere scuze.

deja oarecat capsata, imi zic sa deskid minunea tehnicii (asta e vaio-ul meu) si sa cercetez dupa wireless. dureaza cateva minute pana ma conectez, deschid blog, raspund... si nu'sh cum intorc capul catre hol si vad o umbra neagra, nefireasca. ma duc, e apa. prosopul pus jos balteste ceva de speriat, in vreo 10 cm de apa, la fel cosul de gunoi si niste papuci. cada, plina o cincime, cu scurgerea desfacuta. apa iese pe sub cada si prin sita aia de pe podea despre care nush cum se cheama.

fac dus linistita. intr'un final se scurge si apa din baie. si acuma tre sa ies la joaca, deci saga continua, presupun ca diseara o sa gasesc macar un purice daca nu chiar gandaci negri, monstruosi :))

19 comentarii:

Anonim spunea...

300 zici?

Anonim spunea...

curat fictiune! :)

nelu spunea...

fiind în Braşov, ai putea găsi şi un urs. fie, cu diademă. :))

Anonim spunea...

nicolae furdui iancu in colanti n-a meritat efortul...?

Anonim spunea...

aveau wireless? ;;) ;)) 8-> b-) :* >:D< :O

ruxa spunea...

pisicot: 300 cer :D

rares: nope :(

nelu: un urs ar fi dragut. si cu si fara diadema :)

just lethal: nu e genu meu, dar ma bucur ca ai gasit ceva (pe cineva) care'ti place

octavian: nush, ca nu se keama hotel aro conexiunea ci al'fel. nu cred ca e a lor.

maria spunea...

lol, asa arata si acu zece ani. da'nu inteleg, au camere de 3 stele si camere de 5 stele in acelasi hotel?

Anonim spunea...

nu mi place deloc cum scrii. mi se par "neste" intamplari obisnuite care se doresc "intiresante". lasa ma sa ghicesc: lucrezi intr-o agentie de publicitate? esti extrem de ocupata toata ziulica, te prefaci ca crezi, lucrezi la "neste" chestii interesante, totul freamata si "muge", totul e fascinantiasmente extracool, estramisto...am dreptate? si zau ca as putea sa ti spun ce marca si ce chilipir de chilotei ai gasit la roma, si neste bluzite dragalase, eiiiii

hadean spunea...

la cucaracha,la cucaracha...:-))

ruxa spunea...

maria: sunt doua aripi separate

anonim: pai e ok, nici mie nu'mi place de tine. suntem kit. nu mai trece p'aici si e'n regula

adi: am dormit lemn, puteau sa treaca batalioane de gandaci! :))

maria spunea...

pai si doua aripi cu stele diferite? n-am auzit in viata mea de asa ceva. genul la parter 3 stele, la etaj 4, cate stele are hotelul

Anonim spunea...

Anonim, ai noroc ca azi nu vreau sa vad sange. Daca numele de Voma ti-e necunoscut, este din cauza ca ai fost adoptat la nastere. Plus, mama ta a fost directoare la balamuc. Cert, la ea in salon.

Cand ma fac mare ma fac kamikaze si pe casa ta aterizez. Whoa.

nelu spunea...

love is in the aiiir...:)) ilinica, pe cine ai supărat tu atât de tare încât nu are curajul să-şi dea numele? un subaletern, ceva?? :))

Doru Oprişan spunea...

Been there, done that. Never gonna do it again :)

Unknown spunea...

oktavian: :)))))))

ritchiu, nu, draga, ai mei colegi d dpt n'ar comenta nimica acuma, ca's prea ocupati sa serveasca bettty blu, am facut cinste azi :)

doru: stiu ce zici, nici io.
totusi, ar tb sa specific ca, exprimandu'mi nemultumirea la receptie, a doua zi am avut surpriza sa constat un discount la factura.

Lucian spunea...

priveste partea buna a vizitei la hotelul ala: ai supravietuit :). nu-i asa ca e bine?

Anonim spunea...

poate ar trebui (re)introdusa moderarea comentariilor...

Unknown spunea...

lucian: sigur, dar la luiza era mai frumos, mai curat, mai uscat si mai ieftin :)

just lethal: momentan nu pot, mi s'a spart contul.

ruxa spunea...

and so i'm back! :D